Søskenvogn

bibibi

Betatt av forumet
Dere som får 2 tette, hva tenker dere om søskenvogn? Blir den mye brukt? 

har så lyst på bugaboo donkey :D

eg sga ha søskenvogn t mine,mn beholder den vogna eg har og.blir 17 måner mellom mine.:)
hu som er 17 måner då sga i b.hage i august så då tenkte eg å bruga den vanliga vognå t minsten då.:)så rekna me den blir møye brukt i de fysta halåret kun.

Er veldig usikker på om jeg trenger søskenvogn, da det blir 3 års mellomrom mellom de to små - men det er jo veldig kjekt å ha en vogn å som de begge kan sitte i - når man skal til og fra barnehage, lengre gå turer o.l
Kommer jo til å ha søskenbrett på den vanlige vognen... men likevel tror jeg at hun kommer til å like ha muligheten å sitte og evnt. ta seg en lur i vogna, og ikke kun ha valget mellom å gå eller stå hele veien når man skal på lengre turer.
Men siden det er såpass stort mellomrom, så blir det nok til å kjøpe en brukt Emmaljunga Twin City Cross til en rimelig penge ;)

Her blir det også nesten 3 år imellom og vurderer å kjøpe søskenvogn. Størstemann sover fortsatt lur på dagen og er generelt veldig glad i å sitte i vogna. Også tenker jeg det er greit når man skal på langtur eller skal på tur med begge alene og sånn. Samboer syns selvfølgelig ikke det er nødvendig med søskenvogn, men blir jo stort sett jeg som er ute med begge alene så føler det er jeg som får bestemme dette;) Men uansett blir det å få tak i en brukt vogn også få tak i mykbag til minstemann.

sønnen min va 2.5 år når eg fekk hu minsta å då slutta han me vogn.kjøpte tihjulsykkel t han å de va stas dæ.:) passte bare på å gå litt kortare strekk så han fekk meir pausa,eller når maen va me så brukte me av å t 2 vogner.fynka kjempe bra for okke ialfalt.:)

det blir 1,5 år mellom mine 2.. da er vell bare spørsmålet..hvilken søskenvogn..

ej he 2 år mellom mine gutta og he brukt søskenvog kjempe mykje...kjøpte ei brukt på finn te 1700 kr,kjempe go...ha aldri klart mej uten søskenvogn til dei :-)
no blir det jo 3 år mellom babyen og grim så tru ikkje ej får brukt den no :-)

Hvordan er det egentlig å ha to tette? Vi skal ha vår første, så er vel litt tidlig å planlegge, men hadde tenkt til å ikke vente så lenge med nestemann. Men så har jeg hørt av et par andre som fraråder det fordi de er helt utslitte hele tiden. Så da blir jeg litt usikker. Hvordan er det egentlig? Helt uutholdelig slitsomt eller går det greit? Noe værre enn feks 3-4 år mellom?

ej he to år mellom mine og synst det er perfekt...dei he så masse glede av kvarandre og leika sej kjempe fint ilag :-) ha lyst på to tette,hadde egentlig en plan om enda tettere men slik vart det ikkje :-)

Kommer vel helt ann på situasjonen. Går eldstemann i barnehage? Går dere mye turer? 

her blir det nøyaktig 3 år mellom mine, og vi skal ikke ha søskenvogn, skal kjøpe en sånn sparkesykkel som kan klikkes på vogna når han blir sliten,ellers kan han han sparke ved siden av

Back
Topp