Søskenvogn

siren25

Andre møte med forumet
Jeg lurer på om noen kan anbefale meg en søskenvogn? Jeg har en jente som er ca 2år og 4 mnd, når gutten vår blir født.

TFK Twinner Twist Duo Facelift Set 2 incl. 1 Carry Cot - CARBO KIESEL (PEBBLE) - 2012

Vi har denne! TFK twin stroller. Har ikke begynt å bruke den ennå da, men det er en av de mest kjøpte søskenvognene;-)

Blir ca samme aldersforskjell på mine to, vi har også kjøpt TFK søskenvognen:)

Jeg har kjøpt min fra kiddies24.de - mye billigere enn å kjøpe i norge:)

Søstra mi har den fra TFK,den er en DRØM! :)
Jeg har trillet mye på den,og kan anbefale den.
Lett å legge sammen,tar ikke store plassen og er herlig å trille.

Tusen takk for svar:) skal se på/vurdere den vognen:)

jeg har en Phil og Ted vogn da det blir 2 år og 5 mnd mellom disse to og storebror er veldig flink til og glad i å gå selv så regner med at han nok vil gå en del selv. 
På disse vognene fester vi bare et sete oppå eller bak og dermed slipper vi en bred vogn. 

Ikke den beste vognen på alle mulige måter men jeg synes den funker fint, pluss for at den tar LITEN plass i bilen, er lett og ikke minst flere vogner i en! 

Mamiso skrev:

Vi bestilte også fra kiddies24.de :-) Tok litt tid før vi fikk den fordi den først ble borte på veien så de måtte sende en ny! Lurt å være tidlig ute med andre ord!

Frk.Nikki skrev:
jeg har en Phil og Ted vogn da det blir 2 år og 5 mnd mellom disse to og storebror er veldig flink til og glad i å gå selv så regner med at han nok vil gå en del selv. 
På disse vognene fester vi bare et sete oppå eller bak og dermed slipper vi en bred vogn. 

Ikke den beste vognen på alle mulige måter men jeg synes den funker fint, pluss for at den tar LITEN plass i bilen, er lett og ikke minst flere vogner i en! 

Jeg har hørt om denne vognen. D er jo veldig greit at den er så smal. Er du fornøyd med denne vognen? Hvordan er den å bruke som "bagvogn"/singelvogn til babyen?

Mamiso skrev:

får man med 2 vanlige seter og en bag når man bestiller denne dær? leste på siden, men engelsken min er til å grine av så må bare dobbeltsjekke med dere som har bestilt de..

ups, sannelig den fornuftige jeg :p satt og bare leste om tfk twin vogna, og vips så var den bestilt....  var så fin i den lillarosafargen at jeg ble helt blendet, hehe :D håper den kommer fort og at den er så bra som den ser ut til :D

Jeg hadde phil and teds tidligere, og da sønnen min på 4 var født var storesøster nesten 2 år. bagen var liten og syns det ble utrolig fort trangt for minsten i bagen som lå under storesøster sitt sete som satt øverst. det var fomlete å få sønnen min ut av bagen pga dårlig plass og det så fryktelig trangt ut. jeg ble anbefalt den vognen da jeg skulle ha søskenvogn men angret stort. regntrekket jeg fikk med dekket halve vogna bare. den tok liten plass, men utrolig lite praktisk som søskenvogn!!

Har kjøpt Easywalker sin søskenvogn, men ikke tatt den i bruk enda :-)

Jeg har kjøpt Mountain Buggy Duet med babybag fra pramworld.co.uk.
Liker at vogna er så smal, syntes de vanlige søskenvognene blir så veldig brede. Og tenker det er ikke så mye storebror kommer til å sitte i den, mest for å hvile bena innimellom så tror den vil bli perfekt :-) Gleder meg til å bruke den!

Back
Topp