Søskenvogn

Barnslig

Glad i forumet
Guttungen er nesten 3 år når han blir storebror, noen som vet om det er nødvendig med søskenvogn da??

Jeg tror ikke en 3 åringe trenger vogn noe særlig, men unger er forskjellig og det spørs jo på hvor man bor osv. Men de begynner jo å bli temmelig store da og burde klare å gå litt selv.

Her var eldste 18 mnd når lillebror kom. skaffa ikke søskenvogn før han var 3 mnd gammel, brukte den et halvt år så solgte jeg den. Klarte meg veldig bra uten, hadde en 2 åring som gikk godt selv og ble det for ille satte jeg henne oppi emmaljungan med minsten.

Tenkte isåfall å kjøpe en brukt på finn, har brukt vogn veldig mye til nå siden vi ikke kjører bil og farter en del rundt...

Nei det tror jeg ikke. Vår var 22 mndr. da lillesøster kom, og vi hadde ikke. Han var så flink til å gå tur. I dag fikk vi tur på 2 kilometer :D Nå er han 2.5 år da :)

Hva med å kjøpe et ståbrett?

Har tenkt litt på ståbrett, kan det festes på alle typer vogner?? har en simo duo vi skal fortsette å bruke...
Han kan be om å bli båret bare vi går i butikken, men det er jo nå, kan hende det forandrer seg til da..

Back
Topp