Søskenvogn?

©Smartass skrev:
P&T var helt super for oss :)

For oss også, en fin vogn både for et og to barn.
Man kan ta av ekstrasetet slik det blir en singelvogn. God å trille og stabil.

LittleMonkey skrev:
Etter denne tråden har jeg grublet meg grønn på om vi kanskje burde ha søskenvogn allikevel :p Fader!

Kanskje jeg skal ta en av hver og heller selge om det ikke lir like nødvendig som antatt. Søskentrillen jeg viste bilde av kan ikke trilles med her da det er mye uasfaltert vei og like egnet for slike triller... Herregud, jeg virrer sånn!

Haaha! Her blir det søskenvogn, og som du sier - det kan selges igjen om vi er helt på tur og overhodet ikke har bruk for det likevel :-)

her bestillt tfk ifra kiddies, blir 21mnd imellom her, ser for meg at den blir mye brukt siden nr. 2 kommer ganske tidlig på sommern, hadde han komment høst/vinter så tror jeg ikke at jeg hadde vurdert det :)  hørt mye positivt om den vogna :)

Usynlig skrev:

LittleMonkey skrev:
Etter denne tråden har jeg grublet meg grønn på om vi kanskje burde ha søskenvogn allikevel :p Fader!

Kanskje jeg skal ta en av hver og heller selge om det ikke lir like nødvendig som antatt. Søskentrillen jeg viste bilde av kan ikke trilles med her da det er mye uasfaltert vei og like egnet for slike triller... Herregud, jeg virrer sånn!

Haaha! Her blir det søskenvogn, og som du sier - det kan selges igjen om vi er helt på tur og overhodet ikke har bruk for det likevel :-)

Jeg er så ubesluttsom for tiden... Må nok tenke litt på det.. Tror jeg bestiller singelvogn og det jeg først hadde planlagt i første omgang også kan jeg heller bestille søskenvogn om jeg ser at det blir nødvendig. :p

Det er iallefall planen atm, men.. Du veit... Lett å ombestemme seg :p

Back
Topp