Søskenvogn??

dollygirl

Glad i forumet
jeg har en gutt på snart 2 år, og når den lille kommer må vi ha en vogn til, men hva lønner seg?? han er vel for liten til og stå på søskenbrett, ihvertfall over lengere tid, og 2 vogner må vi ha... noen erfaringer her??

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal beholde vogna etter storebror eller om jeg skal investere i en ny duovogn til den lille. 
Men vi kommer nok til å kjøpe en brukt søskenvogn på Finn i tillegg. 

Her vil jeg gjerne følge med litt :) Har en på ca to når baby kommer og lurer litt på hvordan vi skal løse det med vogn :) Tips tas i mot med takk.

Storebror her blir bare rett over året når rusket kommer, og her har vi nettopp kjøpt en City Select;) I tillegg har vi en Simo vogn;)

oki, ja veit faktisk ikke hva eg skal kjøpe, har en brio fra før, men må jo ha en til når begge skal ut på tur..

det samma har jeg lurt på.. jeg har ei som er 1år da neste mann kommer.. jeg må vell ha søskenvogn

Vi har to vogner, en city cross og en mb urban jungle. Jeg tror ikke jeg kommer til å invistere i søskenvogn. Storesøster blir to år når den nye babyen kommer så tenkte bare å ha et ståbrett frem og tilbake til barnehagen feks. Tenker at barn på to år har mest lyst å gå selv jeg? Men tar gjerne feil?

Men om jeg skulle hatt en søskenvogn tror jeg valget hatt fallt på en MB urban jungle :) Men de er dyyyyre!

Back
Topp