Søskenvogn

Isol

Elsker forumet
VIP
Dere som allerede har søskenvogn, eller har tenkt å kjøpe, hvilken vogn har dere/tenkt på?

Jeg sliter veldig med å bestemme meg for hvilken søskenvogn vi skal ha. Det blir ca 21 mnd mellom de, og vil ha en bag som kan byttes ut til sportsdel når minste blir større også. Og det må så klart være liggestilling i vognen :)

Noen som vil komme med tips og eventuelt erfaringer?

jeg har desverre ingen tips, men lurer også på dette... :)

Hva med Phil and teds (denne er i "høyden"), Mountain buggy(både høyde/lenge og i bredde) , EasyWalker(bredde), Tfk (bredde), 

Vi kommer til å kjøpe TFK sin twinner twist. Elsker design og størrelse. Har fire dreibare hjul, enkel å slå sammen, passer stortsett overalt (er smal til å være dobbel), hjulene er med luft og ikke i hard plast, mange fine farger, gode sove posisjoner i sportsdel og enkel å kombinere med bag og sport.

Jeg skal ha denne søskenvogna, fordi den er like gunstig for begge barna, den har 18 forskjellig kombinasjoner, og at den er like brei som en vanlig vogn. Orker ikke tvillingvognsiden det er så vanskelig å kommer frem i butikker og lignende...

http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=913400

Her blir det 16mnd mellom og tror vi skal ha tfk twinner twist duo. Importerer man fra Tyskland så sparer man vanvittig mye!

Vi skal ha Baby Jogger City Select. Har tenkt mye over det, vil ha en vogn som ikke er for brei, der jeg slipper å snu minstemann når vi slutter å bruke bagen når h*n er rundt seks måneder (vil fortsatt ha h*n mot meg da, synes de er for små til å hele tiden sitte framover), og ville også ha muligheten til å ha den som enkeltvogn. Kan da for eksempel gå til barnehagen med begge, sette igjen det ene setet der, og gå videre med bare den ene.

Ble ikke så dyrt heller, så er alt i alt veldig fornøyd foreløpig.

Vi har tfk twinner twist  Kjempe fornøyd etter en prøvetur

Back
Topp