søskenvogn

humletumle

Forelsket i forumet
Gutten min blir storebror om kun 10 ukeeerr!!!

hjeeelp!! haha! Noen av der som har erfaringer å dele med søskenvogn??
Hvilken har dere og hva må man betale for en brukbar vogn? ulemper og fordeler..
del med meg

Vi vil trenge søskenvogn fra desember av,og jeg har sett på og lest en del om tfk twinner twist duo etter jeg ble anbefalt den av ei venninne..den har separate kalesjer og man kan låse fremhjulene..har vurdert å bestille den fra kiddies24.de..halve prisen og vel så det:-) Jeg har jo ingen erfaring med den enda,men jeg syns det virker som ei veldig fin vogn:)

Vi vil trenge søskenvogn fra desember av,og jeg har sett på og lest en del om tfk twinner twist duo etter jeg ble anbefalt den av ei venninne..den har separate kalesjer og man kan låse fremhjulene..har vurdert å bestille den fra kiddies24.de..halve prisen og vel så det:-) Jeg har jo ingen erfaring med den enda,men jeg syns det virker som ei veldig fin vogn:)

Jeg har sett meg ut en søskenvogn fra USA som med en babybag og med moms kommer på litt over 6000 kr. TFK har jeg også hørt mye bra om, samt Easywalkers vogner men her i Norge er kommer de på over 10 000 kr. kiddies24.de er et godt alternativ men er likevel billigere å kjøpe fra USA. 

Back
Topp