søskenvogn

blåbæra

Flørter med forumet
Det er veeeldig tidelig ennå. Men jeg er en sånn som elsker å planlegge osv. Det blir 22 mnd mellom våre barn og da tenker jeg at vi trenger en søskenvogn. Er det noen som har en å anbefale? Er det noen som har denne? http://philandteds.com/

Svigerinnen min har en sånn, men jeg synes at babydelen var så kjip på den. Sikkert praktisk men jeg vil ha en der jeg kan ha storesøster vendt forover mens jeg har bag mot meg og i tillegg sportsdel mot meg når den tid kommer. Jenta mi er straks 17 mnd og først nå ser jeg at hun vil bli snudd fremover i sportsvogna,

Vi har denne nå, kjøpte billig på finn for noen uker siden. Vi er kjempefornøyd! Bruker den med søskensete iblandt nå, for jeg jobber som dagmamma, og veksler mellom å bruke søskenvogna og en tvilligvogn (som ikke er egnet til baby, så kunne ikke brukt den). Kjempegod vogn, både som trille til ett barn og som dobbelvogn.
Her er planen at babyen nok kommer til å bli båret i sjal det meste av tiden iallefall det første halvåret, men vi ville likevel ha mulighet til å ha begge i vogn, spesiellt siden det er vinterbarn, og jeg synes det er skummelt å bære ute når det er glatt.
Datteren vår er ganske nøyaktig 2 år når hun blir storesøster.

Tweak skrev:
Svigerinnen min har en sånn, men jeg synes at babydelen var så kjip på den. Sikkert praktisk men jeg vil ha en der jeg kan ha storesøster vendt forover mens jeg har bag mot meg og i tillegg sportsdel mot meg når den tid kommer. Jenta mi er straks 17 mnd og først nå ser jeg at hun vil bli snudd fremover i sportsvogna,