Søskenvogn!

~haremamma~

Elsker forumet
Noen som har en å anbefale?
sett på tfk twinner twist, men de er jo så dyre[&:] å nesten ingen på finn.no heller.[:-]

Vi skal beholde britax vigour 4+ som vi har til Madelene nå, så skal vi kjøpe denne i tillegg.

http://www.cosatto.com/products/pushchairs/twins-and-tandems/you2/008209

Jeg har Carena Double Swing. Super fornøyd med den. andre er også fornøyd med den av de jeg kjenner.

Kjøpte ikke bag til da jeg bruker emmaljungan når søstern er i bhg. + at jeg bruker bare saueskinnspose i søskenvogna til han på 3 mnd. funker supert.
Digge store luft hjul[:)] Kan snu vogna på en femøring og er super lett. Har gått mye med den nå i snø og isete veier, og er veldig fornøyd.

ligger på en pris mellom 3000 kr og 4500 har jeg sett ny.

britax vigour 4+
ORIGINAL: *Prinsessa

Jeg har Carena Double Swing. Super fornøyd med den. andre er også fornøyd med den av de jeg kjenner.

Kjøpte ikke bag til da jeg bruker emmaljungan når søstern er i bhg. + at jeg bruker bare saueskinnspose i søskenvogna til han på 3 mnd. funker supert.
Digge store luft hjul[:)] Kan snu vogna på en femøring og er super lett. Har gått mye med den nå i snø og isete veier, og er veldig fornøyd.

ligger på en pris mellom 3000 kr og 4500 har jeg sett ny.

Fortsatt lyst på den [8D]

takk for svar!
flere?[:)]

litt usikker på den carena double swing, men skal se nærmere på den..

Du kan jo se på Easywalker duo eller hva den heter.
Skal selv kjøpe TFK twinner twist duo, men dersom vi skulle gått for en annen hadde jeg vurdert Easywalker.

jeg har carena dobbelswing...
Kjøpte den billig på finn.no.. Jeg er fornøyd med min[:)]

Den er lett, snur på 5øringen og blir liten når man slår den sammen[:)]
Jeg hadde bagdelen til Sofia, men var ikke lenge vi brukte den for å si det sånn... den er liten ja! hehe

Men spørs jo når på året man får, er det på våren/sommeren trenger man strengt tatt ikke bag delen[:)]

ORIGINAL: Azyria *nr3 på vei*

Du kan jo se på Easywalker duo eller hva den heter.
Skal selv kjøpe TFK twinner twist duo, men dersom vi skulle gått for en annen hadde jeg vurdert Easywalker.

Så på easywalker du nå, og den falt virkelig i smak[:D] skal se hva sambo mener om den[:)]

vi har akkruat kjøpt carena double swing.. kun pga at den er billig og at vi ikke kommer til å bruke den sånn kjempe mye.. men den funker kjempe bra :) er veldig fornøyd med den! bagen er litt liten nå om vinteren da, men prinsen ligger på lammeskinn, odenwalder mini dunpose og dyne over.. så det funker fint :) betalte 3600 med bag :)

Back
Topp