Søskenvogn?!

okt09feb11

Blir kjent med forumet
Noen som vill anbefale en søskenvogn???!! [:)]
Erfaringer av noen slag?? [8|] [;)]
Har ikke peiling på hva jeg skal velge, men syns det er ganske mange stygge søskenvogner [8|]
Vill uansett ha en der di sitter på siden av hverandre, og IKKE bak hverandre [;)]

har INGEN erfaring, men syns de som sitter bak hverandre ser litt stusselig ut :(

ORIGINAL: vevina

har INGEN erfaring, men syns de som sitter bak hverandre ser litt stusselig ut :(

Ja syns også det ser så "trist" ut [8|]
Så her er ikke det et alternativ......

Vi skal ha en Easywalker douwalker sky :) Har søkt MASSE på nettet og sammenligna, har kommet fram til at denne er best :D

http://www.barnevognguiden.no/easywalker/easywalker-duowalker-sky.html

Jeg har også sett masse, på alle mulig merker og modeller....
Liker veldig godt Moutain Buggy Duo [:)] Men har ingen erfaring, og kjenner ingen som har hatt bruk for søsken/tvillingvogn [;)]

vi kjøpte en Carena, veldig fornøyd med den.
har sportsdel på ene siden og bag på den andre.

Veldig fin den også [:)]
Syns den minner veldig om mountain buggyen i utseende [:)]

Av de jeg har sett hittill liker jeg tfk twinner twist duo

ORIGINAL: *Stella*

Den hadde jeg også valgt hvis jeg skulle hatt. Trenger nok ikke søskenvogn jeg. Men, denne vognen er stor nok til babyen og storebror/søster.

Har sett på denne på nett, og foreløpig syns både jeg og sambo at den ser best ut [:)]

http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=1944&template=product_info&open=931

ORIGINAL: Rappo

ORIGINAL: *Stella*

Den hadde jeg også valgt hvis jeg skulle hatt. Trenger nok ikke søskenvogn jeg. Men, denne vognen er stor nok til babyen og storebror/søster.

Jeg vet ikke heeeeelt om jeg trenger jeg heller, avventer og ser på guttungens vognbehov utover høsten og vinteren.

Back
Topp