søskenvogn? type?

betcybaby

Betatt av forumet
jeg er så undrende på hva slags søsken/tvilling vogn jeg skal velge til min lille som blir 2,5 år når neste mann/kvinne kommer;)
jeg har sett på pris og hva som er best plass, og jeg har funnet ut at carena double swing er ei super vogn, men jeg setter stor pris på litt extra hjelp ang å finne ei som er like bra til noen lunde samme pris? om det oxo er andre som lurer på dette så heng dere med på tråden=)

Jeg lurer veldig, både på OM vi skal ha søskenvogn, og i så fall hvilken, så jeg ser frem til at du får tips...

min er også 2,5 når han blir storebror.

Jeg trur vi også må ha søskenvogn for her storebror 2 år og 1 måned når den lille bebisen kommer. Så slenger meg på. :)

kan jeg få annbefale TFK eller montain buggy søskenvogn...

kusinen min har montain buggyen, hun er super fornøyd med denne... den følger barnets fysilogi fram til 4 årsalderen..
og TFK har samme prinsippet. tante har denne vognen til sine to små dutter... hun har bare hatt vognen i en mnd (guttene er blitt 1 mnd) og hun er fornøyd med denne...

Jeg ville ABSOLUTT gått for tfk. Har hørt at den mountain buggy er litt dum pga bagen blir fort for liten, og storebror/søster får litt dårlig plass til føttene etterhvert. Så gå for TFK sier jeg. Jeg tror ikke vi trenger søskenvogn. Snuppa vil være nesten 3,5 år så tror ikke det er noe vits i..

ORIGINAL: Gjemmer meg litt

Jeg ville ABSOLUTT gått for tfk. Har hørt at den mountain buggy er litt dum pga bagen blir fort for liten, og storebror/søster får litt dårlig plass til føttene etterhvert. Så gå for TFK sier jeg. Jeg tror ikke vi trenger søskenvogn. Snuppa vil være nesten 3,5 år så tror ikke det er noe vits i..

baggen blir liten om du har masse dilldall, mange poser/klær på ungen, så ikke vognpose+dyne(noen gjør faktisk dette... [:-]) men vognpose og ull går like fint...
og det går ann å regulere fotplassen... ;)

men igjen så er de fleste vogner slik at plassen til føttene blir liten etter hvert...

jeg har ikke tenkt å ha tvillingvogn.. orker ikke det.. kommer jo aldri rundt noen steder, inn i butikker osv... snuppen er 2 år og 2 mnd når babyen kommer, så tenker å kjøpe ståbrett til vognen bare.. prøve det ut hvertfall... [:)]

Her er lillesnuppa 15 mnd når spiren kommer. Så vi må ha en annen løsning enn emmaljungaen vi har nå...
Men, aner ikke hvilken vogn. Vet bare at vi SKAL ha med 4 hjul.

tfk twinner twist duo ser stilig ut da... dog, billig er den ikke, vi HAR jo egentlig vogn til babyen, tror søskenvogna er mer sånn til "når vi en gang i mellom trenger det"...

Lurer veldig på om vi skal gå for "reisetrille med liggestilling" til Knerten, sånn vi i utgangspunktet var på jakt etter, ståbrett til vogna babyen arver, og selvsagt bære i meitai/sjal også, evt om vi burde ha ei "søskenreisetrille" som vi kunne ha begge i.
Eller om vi skal ha skikkelig søskenvogn.

Men for det meste skal jo storebror være i barnehage, og baby hjemme... Etter at permisjonen er over går vel storebror en del selv. Det VIL bli en del turer etter barnehagetid (etter permen altså) siden vi antakelig får oss hund i sommer. I permisjonstiden får vel hunden mosjonen sin når babyen skal på sin daglige trilletur, da med bare et barn og følgelig ikke behov for søskenvogn. Annet enn evt om jeg henter og leverer i barnehagen, han har fått plass i en barnehage en 20 minutters (voksengange) tur herfra.

Har litt tid å tenke på, i det minste...

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: Gjemmer meg litt

baggen blir liten om du har masse dilldall, mange poser/klær på ungen, så ikke vognpose+dyne(noen gjør faktisk dette... [:-]) men vognpose og ull går like fint...
og det går ann å regulere fotplassen... ;)

men igjen så er de fleste vogner slik at plassen til føttene blir liten etter hvert...

Sier bare det søsteren min sier om den vogna. Hun har den selv.[:)]

Ser for meg meg på tur med to unger og hund... jo, søskenvogn er kanskje ingen dum oppfinnelse...

Dog, baby i sjal på magen, storebror i sportsvogn og hund i bånd er også en grei løsning...

Jenta mi blir 2.8år når neste kommer, men er en skikkelig ramp! Reiver ned alt i butikkene, løper vekk på 0 sek! osv... vurderer sterkt søskenvogn!
Sikkert også greit å ha siden vi bor på landet og går lange avstander hver dag!

men vurderer også stå brett!:)

Vi får se når det nærmer seg tror jeg:)

Back
Topp