Søskenvogn/tvillingvogn

Miniinis

Elsker forumet
Kan noen fortelle meg forskjellen på søskenvogn og tvillingvogn, eller er det egentlig det samme? Og kan noen anbefale ei god søskenvogn? :)

Det er egentlig det samme:) fins mange gode, kommer an på prisklassen du velger:) Evt babyjogger city mini eller GT sin tvillingvogn er lett og grei:)

Har hatt TFK sin twinner twist søskenvogn, har vært utrolig fornøyd med den. og satser derfor på enkeltvogna til tfk til å ha utenom denne gangen. Men de vognene koster jo en den.

Har hatt Emmaljunga 360. Veldig god og praktisk :) kommer inn på stortsett alle plasser på butikker og slikt ;)
Enste når Lidel eller hva den nå enn het var kom jeg meg ikke mellom kassene når jeg skulle betale varene mine :p

Takk alle sammen! Skal sjekke ut vognene dere anbefaler :)
Hvis man bestiller fra utlandet, kommer ikke toll osv i tillegg da?

Vi har en phil & teds søskenvogn, der sitter barna etter hverandre og den er ikke egnet som tvillingvogn da det kun er et barn som kan ligge så det er en ren søskenvogn. Den er genial hvis man har litt mellomrom mellom barna sånn at man ikke behøver sovestilling til størstemann, den tar liten plass er lett og kan brukes både som søskenvogn og enkelvogn da man lett kan ta av det ekstra sete.

Det er ikke toll på barneutstyr, men man må betale norsk moms

BV app

babyjogger city select kjøpte vi oss. og er kjempe fornøyd med den :)

Vi skal ha tfktwinner twist duo, og skal bestille fra tyskland

Åh, hvis det ikke er toll så kan det jo lønne seg å kjøpe fra utlandet da :)

Ikke toll på barnevogn, og kiddies24 fjerner EU-momsen på 19 % når de selger til norge... Og norsk moms er jo 24 %, så blir jo bare 5 % dyrere ;) jeg er strålende fornøyd med vogna jeg kjøpte der...en TFK enkel-vogn :)

Ikke toll på barnevogn, og kiddies24 fjerner EU-momsen på 19 % når de selger til norge... Og norsk moms er jo 24 %, så blir jo bare 5 % dyrere ;) jeg er strålende fornøyd med vogna jeg kjøpte der...en TFK enkel-vogn :)
Åh, så bra! Da må jeg se om jeg finner vogn der :D

pluss frakt da ;) Så noe dyrere enn bare 5 %.. Jeg ser det er dhl eller dpd som leverer. Er det noen som har bestilt derfra? Jeg har nemlig vanvittig dårlig erfaring med i hvert fall dhl. Bestilte en gang vare til langt under 200 kr, altså langt under tollgrensen. Fikk regning i posten av dhl litt senere på over 400 kr for importfortolling eller noe i den duren. De fortoller varen, selv om man ikke må betale toll, også tar de penger for det. Og de har lov til det... Så jeg er litt skeptisk kjenner jeg....

Jeg må ha en søsken vogn, men vet enda ikke helt hvilken!
Har hatt en vanlig emmaljunga med sving bare hjul. Men tenker litt på Tfk sin denne gang :) De er så fin!

Jeg bestillte TFK twinner twist + 1 bag derifra i 2010.

Vognen ble da levert på døren a posten etter ei uke.

Betalte totalt 6034kr, dette inkl frakt, moms og forenklet tollgebyr

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Back
Topp