Søskenvogn?! Trenger litt tips

• Trådstarter Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet Opprettet
M

MaseMamma09/11

Guest
Jeg får 20 mnd mellom mine 2 små.
Snuppa er ikke i nærheten av å gå enda, men har vel gått i noen mnd når minsten kommer[;)]

Har lenge sett på phil and teds.....men vil liksom ha en vogn begge kan sitte i og som er god for snuppa.

Jeg må levere snuppa i bhg hver dag(laaang oppoverbakke som jeg regner med ta hun ikke orker å gå selv) og går mye turer med hunder...
Itillegg kommer jeg nok til å ha hun hjemme noen dager...
Snuppa trener også mye søvn, så regner med at hun fortsatt sover mye på dagtid når minsten kommer(men vet jo ikke det).
Jeg skal IKKE kjøpe vogn før 1-2 mnd før termin da jeg vil se ann hvordan snuppa er da.....men hvilken vogn anbefaler dere?

Tenker mye på TFK twinner twist duo(kjøper brukt).....den ser genial ut!!

Hva tror dere? Hva ville dere ha gjort?

MÅ legge til at den skal være smal....helst ikke å stor sammenlagt(for å være tvillingvogn) og greie hjul til å gå på ujevnt terreng og i mye snø[;)] Og HELST separate kalesjer...men det er ikke sååå viktig[;)]

Mountain Buggy er å blir den beste! Den er smal, men har god plass i vogna. Det er stor plass i kurven under, å er ikke vanskelig å komme til. Den er veldig lett, å veldig enkel å trille både i oppover å nedoverbakker. Også på butikker! Den nye 2010 modellen har delt kalesjer også, å det er et stort pluss. Vi har hatt den, men fikk aldri bruk for den så vi solgte den. Men det var bare pga vi aldri brukte den.

TFK vognene er det så mye med, glidelåser, lommer og dill dall. Mens Mountain Buggy er veldig enkel å lett. Ellers er de fleste tvillingvogner veldig tunge fikk jeg erfare da jeg prøvde litt på butikkene. Og veldig store og brede. Mountain buggy kommer frem, tilogmed de smaleste butikkene og igjennom kassene!

ORIGINAL: Cathee

Mountain Buggy er å blir den beste! Den er smal, men har god plass i vogna. Det er stor plass i kurven under, å er ikke vanskelig å komme til. Den er veldig lett, å veldig enkel å trille både i oppover å nedoverbakker. Også på butikker! Den nye 2010 modellen har delt kalesjer også, å det er et stort pluss. Vi har hatt den, men fikk aldri bruk for den så vi solgte den. Men det var bare pga vi aldri brukte den.

TFK vognene er det så mye med, glidelåser, lommer og dill dall. Mens Mountain Buggy er veldig enkel å lett. Ellers er de fleste tvillingvogner veldig tunge fikk jeg erfare da jeg prøvde litt på butikkene. Og veldig store og brede. Mountain buggy kommer frem, tilogmed de smaleste butikkene og igjennom kassene!

Ja, vet at mountain buggy er kjempe bra, men den er så stoor sammenlagt!!
OG den nye TFK duoen har separate kalesjer OG er kjempe smal(ikke som den gamle) Og veldig liten sammenlagt.......
Har egentlig litt lyst på Mountain buggy skjønner du.....men både felles kalesje OG lang sammenlagt trekker veeeeldig ned...

Vi har kjøpt denne: http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=36076&template=product_info&open=977

Med bag på den ene siden. Har ikke fått prøvd den helt enda, men virker veldig alright altså [:)]

ORIGINAL: knotiknoM

OG den nye TFK duoen har separate kalesjer OG er kjempe smal(ikke som den gamle) Og veldig liten sammenlagt.......
Har egentlig litt lyst på Mountain buggy skjønner du.....men både felles kalesje OG lang sammenlagt trekker veeeeldig ned...

Den er ganske lang, men 2010 modellen er veldig forbedret. Og den har ikke felles kalesje, den har delt kalesje. Men til gjengjeld så blir den veldig flat, så da får man pakke i høyden [:D]

ORIGINAL: knotiknoM

Den er ganske lang, men 2010 modellen er veldig forbedret. Og den har ikke felles kalesje, den har delt kalesje. Men til gjengjeld så blir den veldig flat, så da får man pakke i høyden [:D]

Ååå...har den separat kalesje nå?? Da ble den plutselig litt mer interessant....:)
Vet du om det er stor forskjell på bredde på den nye TFK duoen og OTHen?

http://biteringen.no/produkter/barnevogner/phil-teds/phil-teds-e3-twin
Den har jeg kjøpt til mine... men det blir bare med softbag..
Den var til halv pris, det hjalp jo på [8D]

Vi har carena double swing (samme som den over ser jeg nå[:D]) og er veldig fornøyd! Den kan men og ha hardbag på til minsten, og det er full liggestilling i den sånn at det og går ann å bare ha en softbag i[;)]

Liten blir den sammenslått også - syntes jeg! Pluss at den veier bare 15kg[:D]

Back
Topp