Søskenvogn, noen mer erfaring?

Anki89

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Som tittelen sier, trenger vi søskenvogn denne gangen. Vi er en familie som liker å gå på tur i skog og mark. Må derfor ha noe allsidig. Eneste kravet jeg har er at de skal sitte vedsiden av hverandre og ikke under hverandre.. ;)
Har sett litt på bugaboo donkey, virker greit å kunne gjøre den om til mono når man bare har ett barn med seg :-) noen med erfaringer? :)

Hva med emmaljunga viking? Ikke erfaring med den selv.
Mountain buggy har vel også en søskenvongn? :)

Følger denne! Jeg leter også etter søskenvogn, men må ha en jeg kan gjøre til enkeltvogn. Synes det er så mange av de søskenvognene som har så små hjul foran, og er veldig skeptisk til det på vinterføre.

Følger denne! Jeg leter også etter søskenvogn, men må ha en jeg kan gjøre til enkeltvogn. Synes det er så mange av de søskenvognene som har så små hjul foran, og er veldig skeptisk til det på vinterføre.

Enig med deg. Greit å kunne gjøre den om. Små hjul hadde jeg på første Emmaljunga'en og det vil jeg ikke(!) ha igjen. Liker babyjogger city elite godt, men søskenvognene til eliten ser helt rar ut.. ;)

Derfor jeg liker Bugaboo Donkey, der kan man velge vei på sportsdelene, gjøre den om til mono, og den har store hjul. Bra dyr da.. ;)

Vi må også ha søskenvogn.
Må ha en med store gode hjul, der sportsdelen kan være vendt fremover mot meg.
Også må den passe for meg på 165 og pappaen på nesten 2 meter[emoji28]
Eneste jeg har funnet til nå som tilgredstiller alle kravene er emmaljunga sin.
Var å så på bugaboo donkey, men den følte jeg hadde bittesmå dekk, ihvertfall framdrekkene? Men ellers så var den såpass lav at den ikke passet til pappaen i huset!

Vi trenger også søskenvogn.. hittil har jeg sett litt på bugaboo Donkey og mountain buggy. Sistnevnte er hvertfall en drøm å trille i snø og terreng med store luftfyllte dekk!

Vi trenger også søskenvogn.. hittil har jeg sett litt på bugaboo Donkey og mountain buggy. Sistnevnte er hvertfall en drøm å trille i snø og terreng med store luftfyllte dekk!

En venninne har også den og er kjempe fornøyd[emoji4]. Men tenker den blir så stor når man bare har ett barn å trille på? Blir mye trilleturer kun med spiren når brødrene er i bhg..[emoji4] men enig med deg, den er lik som babyjogger city elite som jeg hadde før, og det er skikkelig gode vogner[emoji4][emoji1374]

Vi må også ha søskenvogn.
Må ha en med store gode hjul, der sportsdelen kan være vendt fremover mot meg.
Også må den passe for meg på 165 og pappaen på nesten 2 meter[emoji28]
Eneste jeg har funnet til nå som tilgredstiller alle kravene er emmaljunga sin.
Var å så på bugaboo donkey, men den følte jeg hadde bittesmå dekk, ihvertfall framdrekkene? Men ellers så var den såpass lav at den ikke passet til pappaen i huset!

Emmaljunga double viking? Er det svingbare forhjul? Har ikke sett på den. Forsåvidt ikke bugaboo donkey på nært hold heller men syns hjulene virker stor? Heldigvis er ikke samboer veldig høy så slipper å ta hensyn der [emoji6]

Emmaljunga double viking? Er det svingbare forhjul? Har ikke sett på den. Forsåvidt ikke bugaboo donkey på nært hold heller men syns hjulene virker stor? Heldigvis er ikke samboer veldig høy så slipper å ta hensyn der [emoji6]
Ja den![emoji6] Det sier du noe, det er jeg litt usikker på[emoji85][emoji85] Føler å huske at den hadde det altså, man skal absolutt ikke påstå noe. Skal skjekke den ut igjen neste gang vi er på babyshop![emoji1]
Det kan godt ver du kan velge mellom forskjellige hjul på bugaboo donkey'en, men den de hadde på utstilling på babyshop hadde ihvertfall små hjul( ihvertfall sammenlignet stokke trailz vogna som vi har til storesøster) Var den vogna jeg egentlig ville ha, for den er jo så fin[emoji7]

Back
Topp