Søskenvogn i hus!

LillyMom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
Oktoberlykke 2019
Desemberskattene 2024
Da har brått den bestilte søskenvogna kommet i hus! Var så spente da vi ikke har sett den før, bare lest bloggomtaler, men er så fornøyd at hormonella her kunne begynt å grine! :p nå kan lillesøster bare komme :D Bumbleride indie twin heter den, og det må være noe av det letteste å trille/slå sammen av denne typen. Kjempekjekk dypbag og som lett klikkes av og kan tas med inn om babyen skal sove og man f.eks skal på besøk. Lang sittedel også, så her kan storebror få trille så lenge han vil! Og liten sammenslått :) legg på et kjempestort bagasjerom under og denne gravide dama er superfornøyd! Store, stabile hjul også som både kan låses og være løse, super til vinterføret på hytta. Lykke!

1391113385483.jpg1391113400874.jpg1391113422040.jpg

Nevnte jeg store, fine solskjermer OG god pris også? Nei, jeg gir meg over, er så fornøyd, hehe :p

Fiin!! Ligna litt på babytravel sin:)

Kjempefin :-D

Gratulerer! En real kvalitetsvogn har du fått deg. Hadde ikke bytta min bumbleride indie mot noen annen sportsvogn ;)

Den har vi også kjøpt :) Gleder meg til å bruke den!

Den har vi også kjøpt :) Gleder meg til å bruke den!
Storebror her på snart 18 mnd har peøvesittet den hver dag, syns det er så stas! Når vi spør hvor babyen skal ligge klapper han så fornøyd på baggen ved siden av seg :) så peker han på magen når vi spør hvor babyen er nå ;) vi var heldige og han fikk en liten kusine før jul som vi ser mye, så han begynner å skjønne babykonseptet, litt i hvert fall :)

Storebror her på snart 18 mnd har peøvesittet den hver dag, syns det er så stas! Når vi spør hvor babyen skal ligge klapper han så fornøyd på baggen ved siden av seg :) så peker han på magen når vi spør hvor babyen er nå ;) vi var heldige og han fikk en liten kusine før jul som vi ser mye, så han begynner å skjønne babykonseptet, litt i hvert fall :)

Så artig at han forstår litt av det med baby da! Her er storesøster 16,5 mnd men hun aner ikke hva jeg snakker om når jeg sier at det er baby i magen ;) hun har derimot funnet ut at bay er ene dokka si ;-p vi har prøvekjørt vogna og hun sitter veldig godt i den og ikke minst er den lang rygg, god kalesje osv..storesøster er veldig lang av seg, så vi ville ha ei vogn som ikke ble fort trang. Og så spilte utseendet en stor rolle også. Likte den bedre enn de andre vi vurderte ;)

Vesla på 18 mnd skjønner også svært lite :P Vi tenker på tfk twinner twist vi da, men hun hadde bare ca 10cm å gå på i ryggen, hun er også lang! Vet jo at bumbleride indie er lenger ihvertfall! Men har så lyst på en "ny" vogn, dvs et annet merke å bli imponert over :P

Vår gutt er også lang, ligger på øverste kurve, og hadde MASSE plass i bumbleride :) min bror har tfk twinner twist og er veldig fornøyd, men hans eldste jente har ikke vært så lang som gutten vår. Også er bumbleride litt bedre i pris ;)

Første gang vi sa til storebror at det var baby i magen (for en mnd siden), bare lo han av oss, som om vi var helt rare, hehe.. men litt bilder og babytreff senere hjelper det :) spørs hva han syns når hun faktisk er her da, og ikke går igjen :p

Denne vognen så fin ut :-) har også en på 18 mnd, så en søskenvogn burde vi absolutt hatt!

Denne vognen så fin ut :-) har også en på 18 mnd, så en søskenvogn burde vi absolutt hatt!
Ja, det kommer kanskje an på om førstemann er glad i å trille? :) vår er veldig glad i det og vi triller hver dag, så måtte ha. Og så ble det ikke så dyrt med denne, som også oppfylte alle kriteriene våre minus ett bare. Betalte ca 7800 inkl levering på døra :)

Back
Topp