Søskenvogn i "høyden"

Vea26

Betatt av forumet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Marsmagi 2025
Hei!

Noen med noen erfaringer de vil dele? Ønsker å gå for en søskenvogn i høyden av praktiske årsaker. Vurderer mest uppababy vista. Barna får en aldersforskjell på 1 år og 9 mnd. Alle tips/erfaringer tas i mot med takk!
 
Jeg har uppababy vista og 1 år og 9 mnd mellom mine jeg og. Jeg har vært kjempe fornøyd med den. Så lett å trille og får plass over alt hvor en vanlig enkel vogn får plass (buss, tog, gjennom dører etc). Minste er nå 1 år og eldste 2,5 år og når vi skal på turer har jeg da 2 av "setet" istedet for bag delen jeg hadde på begynnelsen. Helt supert :)
 
Jeg har uppababy vista og 1 år og 9 mnd mellom mine jeg og. Jeg har vært kjempe fornøyd med den. Så lett å trille og får plass over alt hvor en vanlig enkel vogn får plass (buss, tog, gjennom dører etc). Minste er nå 1 år og eldste 2,5 år og når vi skal på turer har jeg da 2 av "setet" istedet for bag delen jeg hadde på begynnelsen. Helt supert :)
Å så godt å høre! Er det jeg har tenkt på virker mest praktisk med en søskenvogn i høyden også :) Leste noen steder at den var litt stiv og humpet en del på ujevnt underlag. Hva syns du? Måtte du kjøpe inn mye ekstra til den for å konvertere til søskenvogn? Trenger vel bare ett sett adaptere? Takk for svar :)
 
Å så godt å høre! Er det jeg har tenkt på virker mest praktisk med en søskenvogn i høyden også :) Leste noen steder at den var litt stiv og humpet en del på ujevnt underlag. Hva syns du? Måtte du kjøpe inn mye ekstra til den for å konvertere til søskenvogn? Trenger vel bare ett sett adaptere? Takk for svar :)
Trenger bare ett adapter sett ja:) vi kjøpte hele "pakka" først, med bagg del og ett sete og adapter sett. Så når minste var ca 5 mnd kjøpte vi sete nr 2.

Jeg bruker den mye når jeg går med hunden på grus/skogsveier. Humper nok til at ungen sover godt, men ikke så mye at jeg har tenkt over det eller at det plager hverken meg eller ungene :)
 
Back
Topp