Søskenvogn erfaringer?

keia

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
JuniJubel2021
Synes det er vanskelig å avgjøre om å kjøpe eller ikke. Storebror blir 2,5 år når babyn kommer. Men han vil jo være i barnehagen stortsett. Og når vi er ute er jo pappan med å vi kan fint ha to vogner. Men så tenker jeg hva i helger og etter barnehagetid når jeg er alene med de får jeg et problem hvis ikke begge kan sitte i vogn. Har sett på søskenbrett men Storebror er ganske vilter så stikker han sliter jeg! Hva ville dere valgt? Åssen erfaringer har dere?
 
Det er 2,5 år mellom mine og vi hadde ståbrett på vogna .
Angrer fryktelig på at vi ikke kjøpte søskenvogn fordi det hente jevnt og trutt at storesøster var sliten og ville sitte i vogna :) . Når lillesøster begynte med sportsdel måtte jeg ofte ta lillesøster i bæresele så storesøster kunne slappe av i vogna :).
skal sies at vi var en god del på trilleturer osv :)
 
Er i samme dilemma selv føler jeg bruker vogna lite nå til henne på 2 som blir 2,5 og tenkt jeg kan bruke sele men sikkelig usikker
 
Er i samme dilemma selv føler jeg bruker vogna lite nå til henne på 2 som blir 2,5 og tenkt jeg kan bruke sele men sikkelig usikker

ja det skjønner jeg godt. Er salg på Rudo så er jo en del å spare på å handle nå også!
 
Vi har emmajunga super viking som kan brukes som søsken vihnm tror ikke det blir så fryktelig mye brukt da han er 2 og 8/9 mnd når lille blir født. Men virker fryktelig trangt sitte i søskendelen. Forberedt på a han i sele på ryggen til og fra barnehagen eller søsken brett.
 
Min blir 3 år måneden etter babyen blir født og har tenkt å bruke ståbrett, eventuelt sånn brett med sete. Han har ikke hatt interesse av å sitte i vogn det siste halve året men vil helst bli bært eller trille vogna selv:p
 
Back
Topp