For oss har søskenvogn vært alfa/omega. Det er akkurat to år i mellom største- og minstebror. Hadde ikke klart oss uten. Jeg er mye alene med de og prøver å unngå bil da begge sovner bare de ser et bilsete Bruker den hver dag til og fra barnehage, når vi skal på tur osv. Størstebror var og er fortsatt for liten til å gå lange strekk enda, og jeg klarer ikke bære pluss trille vogn. Så han kan veksle mellom å gå og sitte i vogna. Det kommer vi langt med og vi går mye tur Vi har prøvd både Bugaboo donkey og tfk søskenvogn. Tfk vil jeg ikke anbefale. Den er stor, tung og vanskelig å manøvrere. Den gikk så vidt gjennom ytterdøra vår og har ødelagt karmen på døra når vi av og til var uforsiktige og ikke suuuuper nøye når vi gikk ut. I tillegg kan man ikke ha sportsdelen vendt mot den som triller så jeg hørte aldri hva Størstebror sa når han satt vendt vekk fra meg. Til stor frustrasjon for oss begge. I tillegg likte jeg ikke glidelås systemet for å legge ned setet og baggen va veldig liten. Den tok også stor plass i bilen. Vi bytta t bugaboo donkey. For en fantastisk vogn!!!! Den kan brukes både som enkelvogn og dobbelvogn. Benyttet meg ofte av dette da jeg leverte i bhg og brukte den som dobbelvogn og satte igjen setet til Størstebror der, mens jeg gikk på tur med minstebror med vogna som enkelvogn. Dumt å drasse med begge setene når det ene er tomt. Meeeget praktisk. Og så følger det med et handlemåte/kurv som man kan sette på når den er enkel og den brukte jeg som stelelveske når jeg ikke orket å dra med en ekstra veske. Sportsdelen kan vendes begge veiene alt etter behov. Det genialt spesiel når vi bruker begge sportsdelene for da kan gutta se og underholde hverandre siden de sitter mot hverandre. Baggen er romsligere og vogna er liten, lett å fantastisk å trille. Jeg tar den lett me på bussen uten problem og den går fint ned i prampacken hvis man skal reise mulig tfk også gjør det altså.. vi hadde den aldri så lenge at vi fikk testa det mange synes sportsdelen er liten, men vi har ikke hatt det problemet. Størstebror er snart 3,5 år gjennomsnittlig stor og har fortsatt god plass. Setet hvor barnet sitter veldig "tett" og det er ikke mye dødplass i rundt, for meg er det bare et tegn på at barnet sitter trygt og stabilt. Den tar også litt plass i bilen, men mindre en tfken. Ulempen er at man må ta av sittedelene/bagen for å legge den sammen. I starten syntes jeg det var litt dumt at det er en "dump" på setet der rompa skal være når en legger ned setet, men det ser ikke ut til å ha noe innvirkning på søvnen til noen av de. Så det plager nok meg mer enn de. anbefaler bugaboo donkey på det sterkeste. gleder oss til å fortsette å bruke den når tredje kommer om noen mnd