Søskenvogn eller søskenbrett??

Hede85

Blir kjent med forumet
Noen som har erfaring... Har en gutt som blir 22 mnd når nestemann kommer. Og lurer på om jeg skal kjøpe en rimelig eller brukt søskenvogn...  Eller om jeg skal satse på kun søskenbrett...
Noen som har noen gode råd?? 

Min er 26 mnd når nestemann kommer.... 

Jeg satser på ståbrett, men må belage meg på masse tålmodighet tror jeg....

Dersom det blir stress og vanskelig får jeg kjøpe søskenvogn tenker jeg.....

Tenkte også å satse på brett egentlig... Må vel se det litt an... Har aldri prøvd det, så vet ikke pssen det er å bruke om vinteren...

Ikke jeg heller vet hvordan det blir.... 

Men vet at jeg skal hente gutten min i barnehagen 3-4 ganger i uka med vogna, og det er ca 1,5 km å gå.... 

Lurer på det selv, jenta vår blir 2 år og 8 mnd når neste kommer. Vi tenker på å kjøpe søskenbrett, men har ei sta og viljesterk jente som bare går når hun vil, og da blir det kanskje en utfordring??

Min lille blir 26mnd når neste prins kommer. Har kjøpt phil&teds søskenvogn som jeg skal bruke når jeg er alene med dem. Har en veldig bestemt gutt som vet hva han vil. Skal nok bruke city crossen som hoved vogn :)

her blir det ein nyfødt og ein på 18mnd, so har kjøpt rimelig, brukt søskenvogn..

Har tenkt å kjøpe søskenbrett snuppa er 3 når neste baby kommer, og vi bor  rett over veien for bhg så satser på at d fungerer bra. Har sportsvogn til henne om vi skal på lang tur. Men på vinteren blir d mye akebrett draing..:-)

Jenta vår er 26 mnd når mini kommer og vi har tenkt å satse på brett. Evnt kjøper vi søskenvogn etterhvert om vi ser at behovet er der.

Jeg satser på ståbrett. Men har ei søskenvogn fra når jeg var dagmamma som jeg evt kan kjøpe en softbag å ha i. Tenkte for det meste å gå å levere storesøster i barnehagen:)

Her blir det akkurat 2 år mellom, og jeg satser på søskenbrett + et sete man kobler på vogna, så storesøster kan sitte hvis hun har behov for det :) 

Back
Topp