Søskenvogn eller ikke?

caka*

Betatt av forumet
Jeg har jo ei tulle fra før som er født i mars 2010, hun er prematur og har ligget et sykke på etterskudd i det motoriske så hun har nettopp begynt å gå. Jeg hadde håpt at jeg slipper søskenvogn, men tror kanksje jeg må ha det likevell? Vi har ikke bil (men håper å få leppen og bil før nr. 2 kommer) så blir jo en del vognkjøring...

Og når ca slutter de å sove i barnehagen?

Hei!
Har tenkt litt på det samme, tror ikke vi kommer til å kjøpe søskenvogn.. Vi bor litt øde til, og må ofte ha bil når vi skal ut på noe. Vi har en gutt som er født i januar -10, men han gikk før han var ti mnd og er fortsatt sånn at han skal gå mye selv og er motorisk sterk.
Hvis vi skal ut på noe, kan vi evt bare ta med to vogner, tror jeg..
Men, jeg er ikke helt bestemt enda, får se det an litt.

Ang soving i bhg så har jeg følelsen av at det er nokså individuelt. Tror de fleste slutter ved 2,5 - 3 års alder?! Kanskje noen trenger å sove litt lenger enn det også..

Vi kommer ikke til å kjøpe søskenvogn, den hadde kommet til å bli brukt minimalt tror jeg :) Kommer til å kjøpe sånn brett som han kan stå på :)
Aner ikke når de slutter med dagsovinga.. har lurt litt på det jeg og, men tror jeg kommer til å kjøpe en gammel vogn til å ha stående i bhg framover, så har jeg den andre vogna til nybabyen :)

Så koselig å se at du og er gravid forresten! Gratulerer! Du var en del på mars 2010 var du ikke? :)

lillegullet2012 skrev:
Vi kommer ikke til å kjøpe søskenvogn, den hadde kommet til å bli brukt minimalt tror jeg :) Kommer til å kjøpe sånn brett som han kan stå på :)
Aner ikke når de slutter med dagsovinga.. har lurt litt på det jeg og, men tror jeg kommer til å kjøpe en gammel vogn til å ha stående i bhg framover, så har jeg den andre vogna til nybabyen :)

Så koselig å se at du og er gravid forresten! Gratulerer! Du var en del på mars 2010 var du ikke? :)

Takk:) Jeg var en del på mars 2010 jo:) Gratulerer til deg og!

Tror jeg får se det litt ann når det nærmer seg termin. Hvis jeg skal ha søskenvogn så kommer jeg i alle fall til å gå for en bugaboo donkey, den kan forminskes og brukes som enkeltvogn og, så da kan vi ha den vogna vi har nå i barnehagen:)

Back
Topp