Søskenvogn bestilt!

Syrine

Glad i forumet
Da har vi bestilt søskenvogn :-) Kommer i månedsskiftet oktober/november, fargen vi vil ha er ikke kommet ut overalt ennå, så derfor vi å vente litt. Men det gjør ingenting! Skal brukes som enkeltvogn fram til nummer to kommer, da. Fikk en kjempebra deal, og vi liker vogna veldig godt, så fornøyde nå.

Det er denne: http://babyjogger.co.uk/cityselect.html

I lilla :-)

Noen andre som har kjøpt ennå?

Den var fin :)

Her trenger vi ikke søskenvogn og heller ingen ny vogn..Mini har sluttet å sove på dagtid så tenker vi heller kjøper ståbrett el no slikt når vi skal til syden neste høst :)

Greit da :-) Ståbrett er jo genialt! Her kommer størstemann til å være 16 mnd når neste kommer, så greit med søskenvogn :-)

Ja med en på 16mnd kan det være greit med søskenvogn :) Mini her har akkurat sluttet med dagsoving og han er 22mnd.

Den var superfin i lilla, Syrine!! Herlig når ting er bestillt og i boks. Her har vi nesten bestemt oss for en sort emmaljunga twin nitro. Jeg mener vi har veldig behov for en søskenvogn, men min kjære er ikke helt sikker.. Men... lillegutt er knapt 2 år når babyen kommer, jeg har veldig lyst å ha begge hjemme, altså ingen barnehage på lillegutt enda, så skal vi gå lange turer, tror jeg ikke det blir så lett med et ståbrett akkurat.. og vi MÅ jo ut på tur!!! Gleder meg sånn altså emoticon  

troor ikke vi blir å kjøpe, men om vi gjør d så er denne vurdert. hvor mye koster den?
snuppen her er 20 mnd i mars, men vi brukerbilen en hel del så tror vi klarer oss med ståbrett.

mon petit skrev:
Den var superfin i lilla, Syrine!! Herlig når ting er bestillt og i boks. Her har vi nesten bestemt oss for en sort emmaljunga twin nitro. Jeg mener vi har veldig behov for en søskenvogn, men min kjære er ikke helt sikker.. Men... lillegutt er knapt 2 år når babyen kommer, jeg har veldig lyst å ha begge hjemme, altså ingen barnehage på lillegutt enda, så skal vi gå lange turer, tror jeg ikke det blir så lett med et ståbrett akkurat.. og vi MÅ jo ut på tur!!! Gleder meg sånn altså emoticon  

Emmaljunga er bra! Vi har en City Cross til eldstemann, men den blir satt i barnehagen nå. Hvis du skal ha begge hjemme hadde jeg helt klart gått for søskenvogn! :-)

Fever skrev:
troor ikke vi blir å kjøpe, men om vi gjør d så er denne vurdert. hvor mye koster den?
snuppen her er 20 mnd i mars, men vi brukerbilen en hel del så tror vi klarer oss med ståbrett.

Det geniale med denne er jo at man kan bruke den som enkeltvogn og :-) Så minstemann kan jo ha den hele veien, selv når største slutter med vogn. Eller vi kan gå til barnehagen, sette igjen søskensete, og gå videre med én unge og enkeltvogn :-) Betaler 7500 for vogn, adapter, søskensete og liggedel.

Syrine skrev:

mon petit skrev:

Emmaljunga er bra! Vi har en City Cross til eldstemann, men den blir satt i barnehagen nå. Hvis du skal ha begge hjemme hadde jeg helt klart gått for søskenvogn! :-)

I dag er søskenvogna bestilt, ser ikke helt hvordan vi skulle kommet nok ut på tur uten, nei :) Det ble en twin nitro, med en bærebag. Vi beholder vår emmaljunga mondial duo, i tilfelle den trengs hos besteforeldre og lignende..  deilig å ha det i boks :)

Så flott vogn!
Vi kommer ikke til å ha søskenvogn ettersom mini er 3 år og 2 mnd når babyen kommer. Og hun har sluttet å sove på dagtid nå. Men vi kjøpte et ståbrett i helgen. Vi skulle kjøpe orginal emmaljunga som passer til vår emmaljunga duo edge. Men de var tomme for det når vi skulle kjøpe(vi var i Sverige, så er ikke i den byen ofte). Men hun anbefalte et ståbrett som heter "Bumprider", og det passer til alle vogner. Hadde vi kjøpt det orginale emmaljunga hadde det bare passet til duo edge. Og det er bra det passer til alle vogntypene ettersom vi har emmaljunga duo edge, brio race og en paraplytrille. Samt vi vil kjøpe en vogn som vi kan klikke bilsetet på når den tid blir inne. Også var det på tilbud til 695, men vi fikk det til 600 SEK ettersom de ikke hadde det vi egentlig ville ha var inne.  Greit for oss det ;)

Slik ser dette ståbrettet ut:

mon petit skrev:

Syrine skrev:

mon petit skrev:

I dag er søskenvogna bestilt, ser ikke helt hvordan vi skulle kommet nok ut på tur uten, nei :) Det ble en twin nitro, med en bærebag. Vi beholder vår emmaljunga mondial duo, i tilfelle den trengs hos besteforeldre og lignende..  deilig å ha det i boks :)

Så bra dere ble enige :-) Hvilken farge ble det, da?

Lening skrev:
Så flott vogn!
Vi kommer ikke til å ha søskenvogn ettersom mini er 3 år og 2 mnd når babyen kommer. Og hun har sluttet å sove på dagtid nå. Men vi kjøpte et ståbrett i helgen. Vi skulle kjøpe orginal emmaljunga som passer til vår emmaljunga duo edge. Men de var tomme for det når vi skulle kjøpe(vi var i Sverige, så er ikke i den byen ofte). Men hun anbefalte et ståbrett som heter "Bumprider", og det passer til alle vogner. Hadde vi kjøpt det orginale emmaljunga hadde det bare passet til duo edge. Og det er bra det passer til alle vogntypene ettersom vi har emmaljunga duo edge, brio race og en paraplytrille. Samt vi vil kjøpe en vogn som vi kan klikke bilsetet på når den tid blir inne. Også var det på tilbud til 695, men vi fikk det til 600 SEK ettersom de ikke hadde det vi egentlig ville ha var inne.  Greit for oss det ;)

Slik ser dette ståbrettet ut:

Søskenbrett er genialt, da! Da kan man gå lengre turer enn eldstemann klarer. Og bra pris!

Den var en fin vogn:D

Hvor gammel må barnet være for å bruke søskenbrett egentlig? Tenkte på å kjøpe det til sønnen min når neste kommer , men vet ikke om han er for liten. Han er rundt 19 mnd når neste kommer:)

Syrine skrev:

mon petit skrev:

Syrine skrev:

mon petit skrev:

Så bra dere ble enige :-) Hvilken farge ble det, da?

Det ble en svart en denne gangen også.. nesten like..  :) storfornøyd jeg nå!!

Back
Topp