Hun på snart 4 (sept). Elsker Lillebror, og vil hjelpe til å være med på ALT. Men hun er i teste grense modus, og vil at Mamma skal gjøre ALT.
Pappa får ikke lov. Men hun har slitt med det at jeg sov på sykehuset og ble ikke med hjem. Og i tillegg så har jeg nå våre mye ut/inn på sykehuset etter vi kom hjem også
Og jeg har ikke våre i form til, og gå ut med dem alene som hun/dem er vant til
Hun på snart 2 (aug) Forguder lillebror og vil stadig holde han, og være med på stell. Og hun sier stadig at han må dele på puppa
Jeg ammer dem begge. Hun skuler litt bort på han når dem ammes samtidig. Og vil til tider ha den puppen han har og sier Lillebror må dele. Og at hun må få den andre puppen
Ellers så har hun blitt urolig på nettene. Drømmer mye, og roper på meg fordi hun ikke får sove. Og griner, og sier hun er lei seg. Har en sånn kveld i dag, og hun slet litt på dagtid også... Kl. Er 22.02 og hun sovnet for 6 min siden på grunn av jeg tok med Lillebror og la meg så hun hadde meg i rommet. Hun snakke så en foss noe hun har gjort lenge så hun fr gitt meg beskjed. Hun ville egentlig sovet i samme seng som meg, men jeg klarer ikke det nå. Har så mye smerter, og hun ligger ikke rolig...