Søskensete

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Hvorfor ble det slutt på det? Jeg så det var til salgs enten i 2012 eller 2013 men ble borte ganske kort tid etter.

Var jo helt genialt. Husker vi hadde det da jeg var liten. Men er vel ingen vogner som fysisk tåler det lengre.

Ser ikke store forskjellen på enkelte vogner. Men skjønner hva du mener. Emmaljunga solgte det til 2013. Og vognene dems er vel ikke så forskjellige fra 2013 til nå? Har 2013 mod og ei jeg kjenner har en litt eldre modell. Ser ikke forskjell på de to. Men skjønner at Stokke, brio smile osv ikke tåler det. Men de "vanlige" vognene som har blitt solgt for altid burde jo tåle det.

Det var rart. Jeg hadde i 09 når jeg fikk nr 2. Helt genialt! Var ikke noe problem hos oss ihvertfall, men kanskje det har vært det hos andre? Hadde emmaljunga edge duo da, så robust vogn i utgangspunktet, men venninnen min hadde til sin vogn i 2013, men husker ikke hvilken vogn det var.

Jeg har søskensete på min emmaljunga edge duo. Men måtte kjøpe sete på en brukthandel siden det ikke selges lengre. Hu på 2.5 år elsker å sitte i setet og det er helt genialt når man går til butikken osv.

Jeg fant ett på lekemer.no nå. Men de selger jo alt som ikke blir solgt noe særlig lengre. Synes det er rart at man ikke får tak i det på feks babyshop osv lengre.

Kan være pga sikkerhet, at vektfordelingen på vognen ikke skal gjøre at den tipper?

Back
Topp