Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har kjøpt søskensete til vogn på nett og er fornøyd? Har ei emmaljunga edge duo som jeg skulle hatt et søskensete til men jeg er helt håpløs å lete
Jeg har også sett etter det siden vi prøver på nr 2. De har slutta å selge søskensete til emmajunga. Må kjøpe ett universal sete. Mener jeg så ett på lekmer.no.
Men spørs vel og på vekten av barna? Baggen på min Edge skal ikke brukes til barn over 9 kg.. Så dette betyr kanskje at baby+søskensete+søsken ikke skal overstige 9 kg i så fall?
Jeg hadde søskensete (har det fortsatt i boden...), men syns det bare var ekkelt å bruke. Hadde vanlig bagvogn (en gammel Simo tror jeg) så satte eldstemann på kanten av vogna, med rompa i vogna og beina dinglende på utsiden Det føltes faktisk tryggere enn at han skulle sitte i setet og ballansere, babyen i vogna tok jo ikke store plassen allikevel
Min svigermor tok faktisk å festet setet bedre selv på sin gamle simo vogn. Da funket der fint. Men når jeg Googlet det og prøvde å finne ut av det, var det grunnen til at de ikke solgte det lengre. Men dattera mi er 16 mnd og vil ikke sitte i vogn lenger. Så når det blir flere hee blir det søsken brett.