Søskensete :)

mariol

Flørter med forumet
Hei dere :) Tenkte kanskje jeg skulle høre her om noen hadde sett søskensete til en gammeldags emmaljunga? Har en sånn fiin gamme mørkeblå emmaljungavogn, som jeg i utgangspunktet bruker som sovevogn på vinteren og som trillevogn på fine dager på sommeren :) Men så trenger jeg et alternativ for kommende storebror når for eksempel bare vi 3 skal på tur :)

Jeg brukte ståbrett en liten periode til jentungen da lillebror kom. Men hun ville allerhelst gå.
Ble det for tungt for henne så satt hun bare på fotenden til lillebror.

Ja, jeg har tenkt på det, men jeg syns det ser så tungvint ut.. Gå å sparke i det.. Men, det er vel fordi jeg har har prøvd det :P ;) Hehe.. Men, nå fant jeg akkurat et universalt søskensete til å ha oppå vogna, som ikke koster no særlig.. så da lurer jeg på om jeg ikke skal prøve det :) Og da får jeg brukt den vogna litt mer og <3

Ja, jeg har tenkt på det, men jeg syns det ser så tungvint ut.. Gå å sparke i det.. Men, det er vel fordi jeg har har prøvd det :p ;) Hehe.. Men, nå fant jeg akkurat et universalt søskensete til å ha oppå vogna, som ikke koster no særlig.. så da lurer jeg på om jeg ikke skal prøve det :) Og da får jeg brukt den vogna litt mer og <3
Hvor fant du det? Jeg kan også tenke meg å kunne ha storesøster på haik...ho er 2,5 når babyen kommer.

Hvor fant du det? Jeg kan også tenke meg å kunne ha storesøster på haik...ho er 2,5 når babyen kommer.

Fant det på lekmer.no :) Er universalt, så det må da passe.. håper jeg! ;)

Back
Topp