søskenkjærlighet

peca

Elsker forumet
dere som har to eller flere er det mye krangling??
her er det ekstremt,blir jo helt gal..[:@][:'(][:(]vet liksom ikke hva jeg skal gjøre lenger..
David går bare å ødelegger,lugger,dytter,slår og hiver seg over storesøster..og da blir det hyl..
for jo så vondt av henne å,hun vil perle,puzzle,se i bøker,bygge togbane,bygge duplo men alt ødelegger han..og hun vil ikke bare sitte på rommet sitt hele tiden alene..

noen som har tips??

Vi har to jenter og de er som katt og mus iblandt, siden det er lillesøster som oftest ødelegger leken for storesøster, så pleier jeg å ta henne med på noe annet... lese ei bok eller tegne... Når vi har holdt på med det ei lita stund, så pleier hun å "roe seg" ned og de kan leke fint igjen...
Nå er de av samme kjønn med samme interesse for leker og ganske tett i alder så det kan jo ha noe å si (?) [8|]

slik er det  her også.
er som hund og katt til tider, men så snur det og dei kan være værdens beste
venna. veit egentli ikkje ka en kan gjere anna enn å prøve å få han til å fokusere på andre ting enn åødlegge for systa

Hund og katt her også!

Innimellom, eller - som oftest, er de perlevenner. Virkelig gode søsken, som forguder hverandre. Så blir den ene trassete, og det går utover den andre. Ida slår eller dytter Tobias, og Tobias klikker tulling på Ida. Han kaster seg bokstavelig talt over henne, vrir fingrene inn i håret hennes helt nede ved rota, og lugger til. Ida hyler som en gris. Enkelte dager er jeg omtrent klar for lukket avdeling på psyk.

ikke enda. men Leah er bare 8 mnd og begynt å åle å åler etter phillip og han er flink å leke med ho, gir leker til ho og klemmer og kysser ho.

Jepp, her hyles og skrikes det hele tiden (føles iallefall sånn). De er ganske skyldige begge to [>:]

Prøver å apellere til empatiknappen, men funker bare av og til. Har ingen tips, så følger tråden og håper virkelig noen kommer med geniale tips! [8|]

jeg har en lillebror som er to år yngre enn meg og husker godt hvordan det var med ødelegging, lugging og alltid at minste skulle få viljen sin.
og det værste å høre var uttaleser om å ikke bry meg for han var mindre og visste ikke bedre, at JEG ikke burde ta igjen fordi han var jo så liten og visste ikke bedre og jeg skulle iallefall vite bedre[;)][:@]

mine er som hund og katt til tider, men verdens beste venner andre dager[8D] er minste her som er en liten bølle, hun kan lugge og klore ja[:-] men nå er minste så stor at kan hun ikke oppføre seg må hun være et annet sted til hun klarer å oppføre seg[;)]

Back
Topp