Søskengave

MrsDumbledore

Lille spire <3
Novemberskattene 2014 <3
Skal dere gi søskengave til kommende storesøsken,fra babyen? Jenta vår er 3 år og tror gjerne jeg skal kjøpe en liten ting,men aner ikke hva.

Hva skal dere evt kjøpe til de?

Tenker at det bare er å kjøpe noe som om du skulle kjøpt noe ellers, er hun glad i prinsesser og sånn, kjøp noe sånt, er det en gutt som er glad innlegg kjøp en liten pakke med lego [emoji5]
Kjøp som om det var du selv som bare gav de en oppmerksomhet helt uten noe "grunn" [emoji5]

Vi skal kjøpe til kommende storebror på 2 år. Tenker det vil være koselig å få en ting på sykehuset så det kanskje ikke blir så mye sjalusi:) hva vi skal kjøpe vet vi ikke enda:p

Se hva som passer til ditt barn. For noen er det fint å få en dukke og kunne gjøre det samme som mamma gjør med babyen, for andre er ikke dete tingen.
Også greit at søsken får kjøpe en ting til babyen

Vesla blir 4 10 dager før termin. Så hun får nok bursdagsgave av lillesøster [emoji5] Hvis jeg ikke har født innen bursdagen hennes blir vi å gi henne to like smykker, et til henne og et til lillesøster som hun kan få gi. Om jeg har født alt får vi se hvordan vi gjør det. Men matchende smykker har frøkna snakket om at hun vil de skal ha [emoji173]️

Neeh. Hun er 14, så isåfall blir det en «gratulerer som storesøster-gave», men har ikke tenkt noe på det. Noe fra babyen blir det ihvertfall ikke [emoji14]

Vi blir å kjøpe en gave fra lillebror til storesøster, hun skal også få gi en gave til lillebroren sin når hun treffer han for første gang[emoji4]

Håper også at de som besøker oss den første tiden gir storesøster en liten oppmerksomhet også, sånn at hun ikke føler seg oversett.

Jeg fikk en spisspose da søstra mi ble født. For de som husker den. Godteri er livet.

Back
Topp