Søskengave

MTDC

Forumet er livet
VIP
Kjøper dere gave til eldre søsken i forbindelse med fødselen?

Jeg tenkte å gjøre det.. En gave til storesøster fra babyen.. Men har enda ikke funnet ut hva det skal være, annet enn at det må være noe hun liker.. Ikke klær ol.. Leker, DVD eller noe sånt ville nok ha falt mer i smak.. Tenker det skal være en gave hun blir veldig glad for å få, sånn at hun får et positivt inntrykk av babyen.. (Hun er jo bare to år..) Hun kan peke ut alle tingene sine og fortelle hvem hun har fått dem av, så jeg tror hun hadde satt pris på det, og ikke tenkt at det egentlig var fra oss foreldrene...

Hva tenker dere? Og har dere forslag til hva jeg kan kjøpe til henne?:)

Jeg tror jeg kjøper noe angry birds til ham. Han elsker de fuglene, og på br har de mange han ikke har. :)

Vesla di.. hmm, liker hun dukker? Vet mange gir dukke og bilsete, så får hun også en baby å ta med hjem. :)

BVforum via HTC

Jeg tror jeg kjøper noe angry birds til ham. Han elsker de fuglene, og på br har de mange han ikke har. :)

Vesla di.. hmm, liker hun dukker? Vet mange gir dukke og bilsete, så får hun også en baby å ta med hjem. :)

BVforum via HTC
Dukker har hun.. Hun er mest gira på prinsesser og Mikke Mus for tiden;) Og puslespill, men tror hun har nok puslespill nå:P Hun fikk 2-3 nye i desember:P

Kanskje en DVD med prinsesser? Men hva slags DVDer passer for en 2-åring? Disney blir nesten litt i skumleste laget tror jeg, også varer de jo lengre enn hun har tålmodighet til:P

Her har vi ingen søsken å gi søskengave til, men syns det er en veldi fin ide og kommer nok til å gjøre det neste gang!

Dvd av minni mus? Tror det er en hvor hun er prinsesse. :)

BVforum via HTC
Det hadde jo vært perfekt! Får vel bare ta meg en tur på senteret i Hønefoss på vei hjem fra barsel og se hva jeg finner;)

Har også en toåring og vi skal kjøpe en lastebil til ham fra lillesøster :) Lillesøster skal ha den med når hun kommer hjem fra sykehuset :p

Det var en veldig godt idè, så de skal helt klart kjøpes søskengave med hjem til storebror her ja!! :)
Takk for tips smarte jenter!! :)

Har også en toåring og vi skal kjøpe en lastebil til ham fra lillesøster :) Lillesøster skal ha den med når hun kommer hjem fra sykehuset :p
Sånn tenker vi også å gjøre det;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det var en veldig godt idè, så de skal helt klart kjøpes søskengave med hjem til storebror her ja!! :)
Takk for tips smarte jenter!! :)
Liker;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp