Søskengave etter fødsel

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Gir/ga du gave til storesøsknene da de fikk småsøsken? Hva evt?
 
Storebror fikk en lego-politilastebil (var 6 år), han vart utrolig glad :)
Gaven var fra lillesøsteren.
 
Når 1 ble storebror fikk han playmobile lastebil.
Nå når nr 1 og 2 ble storesøsken, fikk de også gave. Eldste fikk ps4 spill og yngste fikk et brettspill
 
Gav ikke gave til storebror, men han fikk gave av andre som kom på besøk med gave til lillesøster. Kjøper alltid storesøsken gave når jeg drar på barsel besøk.
 
Han fikk en gave av babyen, en av pappaen og en av meg :joyful: Håndkle med Minions som han liker blant annet :)
 
Her fikk storesøster et halsbånd fra lillebror når han kom og passet på at hun kjøpte noe til han før han kom slik at de fikk en gave hver [emoji6]

Ellers når vi reiser bort til noen som har fått baby og de har storesøsken tar vi med noe til dem også, ut ifra ønsker fra foreldrene [emoji4]
 
Storebror fikk være med meg i lekebutikken og velge ut en legoboks eller en bil :) Han valgte seg en bil :)
 
Vi kjøpte "guttebaby" dukke til storesøster når hun fikk lillebror
 
Da eldstemann ble storebror da han var 2 år og 8.mnd fikk han en sykkel. Da vi fikk nr 3 var de to eldste 9 og 6 år. Da fikk de ingenting. Følte de var såpass store at de ikke hadde behov for det
 
Når eldste ble storebror fikk han en leke søppelbil :)
 
Fikk duplo han var 22 mnd
 
Fikk en poppelopp-bamse med lyd. Han skjønte ikke sammenhengen (var bare 16mnd), men ble glad for bamsen :)
 
Back
Topp