Søskenforsøket

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
Hei,

oppdretter denne.
Sprøytedag 9 idag, og vi var på UL for sjekk i Porsgrunn. Ikke helt i mål med ønsket størrelse på eggposene enda så blir ett par dager til med sprøyter før det blir Ovitrelle på Onsdag og egguthent på Fredag :)

Denne gangen siktet de seg inn for og dyrke til blastocyst, så jeg er veldig spent på hvordan dette skal gå.
Sist fikk vi inn 2 dagers som ble full klaff.
 
Siste sprøyte menopur satt idag. Da er det bare Ovitrelle igjen i morgen før det blir en medisinfri dag :)
Egguthent på Fredag :)
 
Siste sprøyte menopur satt idag. Da er det bare Ovitrelle igjen i morgen før det blir en medisinfri dag :)
Egguthent på Fredag :)

Så spennende! Masse lykke til☺️
 
Er vel standard å dyrke til blastocyst nå? Storesøster på 4,5 ble til på første forsøk med 2 dagers egg i 2015.
På frys fikk vi to blastocyst og to to dagers. Da vi startet m søskenforsøk i fjor brukte de begge blastocyst i første innsett da det ene ikke overlevde tining. De som var todagers ble da tatt opp og dyrket videre til blastocyst - og det ene ligget nå på puppen her, 5 uker gammel :Heartred
Masse lykke til :Heartbigred
 
Er vel standard å dyrke til blastocyst nå? Storesøster på 4,5 ble til på første forsøk med 2 dagers egg i 2015.
På frys fikk vi to blastocyst og to to dagers. Da vi startet m søskenforsøk i fjor brukte de begge blastocyst i første innsett da det ene ikke overlevde tining. De som var todagers ble da tatt opp og dyrket videre til blastocyst - og det ene ligget nå på puppen her, 5 uker gammel :Heartred
Masse lykke til :Heartbigred

Det er kanskje det? Mye har skjedd siden vi hadde denne karusellen sist i Januar 2017 :D
 
Om 15 minutter settes Ovitrelle, og jeg er superklar for en medisinfri dag i morgen. Men jeg må si jeg begynner og smågruer meg til uthent på Fredag :(:(
 
Det er kanskje det? Mye har skjedd siden vi hadde denne karusellen sist i Januar 2017 :D

ja var stor forskjell frs 2015 ja. Ene legen ble helt hvit i ansiktet da hun så jeg bare hadde todagers egg igjen på frys.. så ut som løpet var kjørt helt til de på laben sa de kunne dyrke til blastocyst.. mens jeg satt der helt forvirra for jeg hadde jo hatt to innsett totalt på det tidspunktet. - 1 positivt m 2dagers og 1 negativt m blastocyst ;)
 
Æææææææææ, jeg kan nesten ikke tro eggeuthent er idag :/
 
Da fikk vi ut 4 egg igår, hvor av 3 var topp kvalitet og befruktet.
fikk telefon idag av de 3 fortsatt ser flotte ut så da håper vi de holder seg bra :-D Innsett av Blasto på Onsdag. :D
 
Fy fader så tussete man blir i hodet i tiden mellom uthent og innsett.......
 
Da er jeg ruger av en perfekt blasto :) måtte den klamre seg fast!
 
Da har jeg testet ovitrelle ut av kroppen, og nå er jeg klar for at streken kan stige igjen :)
 
Rugedag 4 (hvis man teller innsett som 1)
9dpo...

Tok denne på morgenurin, vet Ovitrellen er ute av kroppem så spent på om denne utvikler seg eller om det bare er skygge :-D

ser dere streken!?
 

Vedlegg

  • 09D63B3B-C116-4F76-986F-CF9B21EEE504.jpeg
    09D63B3B-C116-4F76-986F-CF9B21EEE504.jpeg
    12,5 KB · Visninger: 79
Ser at appen gjør strken mindre tydelig...
 

Vedlegg

  • 6A9CB441-AB48-452C-B5A8-F5547A4E0146.png
    6A9CB441-AB48-452C-B5A8-F5547A4E0146.png
    123,4 KB · Visninger: 67
Back
Topp