Søskenforsøk

Katey

Elsker forumet
Hei!

En stund siden jeg har skrevet her inne nå.
Gratulerer til alle med positive tester og krysser fingrene for dere andre[:)]

Lurer litt på dette med søskenforsøk.

1) Får vi 3 nye forsøk nå, eller har vi to igjen? (mini ble til på første ivf)

2) Hvordan går vi fram nå? Prøve selv i et år og så bli henvist videre eller ringer vi rett til klinikken og snakker med dem? Har 7 stk på frys der.

3) Hvordan er det med medisinering på fryseforsøk?

Har vel egentlig ingen planer helt ennå, men greit å vite hvordan vi skal gå frem når tiden kommer[:)]

Setter stor pris på svar!

Hei du. Så lenge du har egg på frys kan du vel bare sette i gang med det når du måtte ønske regner jeg med. De anbefaler vel uansett og ta fryseforsøk først før man går i gang med ferske forsøk siden det er minst belastning for kroppen [;)]

Det er nok bare og ringe ja, masse lykke til når den tid kommer [:D]

Ja masse lykke til..Håper det ikke er sååå lenge til du slenger deg med[:)]

ORIGINAL: småsmurf

Er bare å ringe klinikken ja, og du har rett på tre nye fersk forsøk til søsken forsøk. Noe dere neppe trenger å begynne på, med klaff på første forsøk og ikke mindre enn 7 på frys, heldiggriser!!![:D] Her snakker vi kvalitets egg, skulle hatt oppskriften på det gitt[8D]

Tusen takk for svar jenter!

Ja, vi var kjempe heldige!!!! Ble overstimmulert da, fikk ut 24 egg, 18 befruktet, 1 satt inn og 7 på frys[:)] Men med det resultatet gjorde ikke det noe[:D]

Håper å slippe unna med kun fryseforsøk, men man vet jo aldri.

Noen som vet om det er lang ventetid på søskenforsøk?

ORIGINAL: ElinR

jeg har nettopp bestilt søskenforsøk (frys). Ønsker forsøk i august og d var greit. Greit å bestille hvertfall 3 mnd før man ønsker forsøk. ellers er d vel ikke direkte ventetid, masse lykke til[:)][:)] når ønsker dere forsøk?

Hehe, ja si det.
Blir ikke enda, da minien vi har er en liten turbo som krever sitt.
Han har også vært en del syk, så vil vente en stund til tenker jeg.

Har heller ikke diskutert med mannen enda[8D]

ORIGINAL: Katey

Er bare å ringe klinikken ja, og du har rett på tre nye fersk forsøk til søsken forsøk. Noe dere neppe trenger å begynne på, med klaff på første forsøk og ikke mindre enn 7 på frys, heldiggriser!!![:D] Her snakker vi kvalitets egg, skulle hatt oppskriften på det gitt[8D]

Tusen takk for svar jenter!

Ja, vi var kjempe heldige!!!! Ble overstimmulert da, fikk ut 24 egg, 18 befruktet, 1 satt inn og 7 på frys[:)] Men med det resultatet gjorde ikke det noe[:D]

Håper å slippe unna med kun fryseforsøk, men man vet jo aldri.

Noen som vet om det er lang ventetid på søskenforsøk?

Såpass ja, ikke bra med overstimuleringen vil jeg tro, men fint att resultatet ble såpass ihvertfall da[:D]

Hører til Haugesund jeg, var ikke ventetid på søskenforsøk, da jeg tok kontakt med dem i fjor høst, var bare å ringe inn mens.. Men måtte stå over en måned, måtte ta nye hepatitt og hiv blodprøver[;)]

Hører til Haugesund jeg også[:)]
Ikke godt med overstimmulering nei, men absolutt verdt det når resultatet ble som det ble[:D]

Takk for svar og lykke til med testing[:D]

Back
Topp