Nå synes jeg det ble litt leit for de som sliter med å kunne få en å lese dette her, vi bør jo være glad for at vi kan få en eller to barn da. Du har da god tid enda da, til søskenforsøk - hele 3 år på deg, og 38 år gjelder fra man starter på søskenforsøk, så hva er problemet med den alderen da. Selv er jeg 40 år, og jeg tenker helst på de som sliter og har vært gjenneom 4-6 forsøk uten å blitt gravid, så da synes jeg det blir litt egoistisk og klage på at man ikke kan få flere enn to prøverørsbarn gjennom det offentlige, de som har fått 0 barn på 3 forsøk, får jo ikke flere forsøk gjennom det offentlig de, det er egentlig uretferdig at de som har søskenforsøk kan ha 6 forsøk mens de som prøver på første bare får 3 forsøk da. Beklager at jeg er litt skarp her, men jeg prøver å se rettferdighet i dette her.
Så de som får søskenforsøk har ikke noen god grunn til å klage synes nå jeg da, man kan ta privat forsøk, det gjø jo de som ikke har fått barn på 3 forsøk, så da kan de som har fått 2 gjennom det offentlige gjøre det samme. Og husk det koster masse for de som skal adoptere, der er det snakk om penger......de tar jo ofte opp lån for å kunne få ha et lite barn i armene som de kan oppdra som sitt eget. Så jeg synes at det er en bagatell å klage over at man ikke kan få flere enn 2 barn gjennom det offentlige, da burde heller de som skal adoptere heller fått litt støtte synes nå jeg da!!!!!
Beklager dette, men jeg ble litt terget over at det ikke er bra med 2 barn og at man skal ha alt rett opp i hendene når andre sliter å få et barn, og husk det er mange som ikke har råd til private forsøk og å adoptere da!!!!!!!
MEN JEG FORSTÅR HVA DU MENER; DU MENER AT ALLE SKULL FÅ DET GREIERE GJENNOM DET OFFENTLIG, men husk det er mange andre ting vi trenger penger til også som ikke er så bra, helsevesenet, barneskolene, osv.........