Søskenforsøk

Nøste77

Gift med forumet
Vi har jo fått verdens beste gulljente på 1. ICSI-forsøk  Det jeg lurer på er om det er noen her inne som har gjort det samme, men som også har hatt søskenforsøk?
Det jeg tenker på er da om det er like "lett" å bli gravid neste gang, og hvor mange egg hadde du på frys, og hvor mange ble brukt?
Håper det er noen her som kan svare [:)] Er så i tvil om vi skal prøve igjen til våren eller høsten. Er jo ikke sikkert det går på 1. forsøk neste gang...
Og forresten; hvis ingen av eggene mine, har 3, resulterer i barn, må vi da ut med nye 18000,- eller blir det da et av de tre forsøkene man har i utgangspunktet?

ORIGINAL: Nøste77

Vi har jo fått verdens beste gulljente på 1. ICSI-forsøk  Det jeg lurer på er om det er noen her inne som har gjort det samme, men som også har hatt søskenforsøk?
Det jeg tenker på er da om det er like "lett" å bli gravid neste gang, og hvor mange egg hadde du på frys, og hvor mange ble brukt?
Håper det er noen her som kan svare [:)] Er så i tvil om vi skal prøve igjen til våren eller høsten. Er jo ikke sikkert det går på 1. forsøk neste gang...
Og forresten; hvis ingen av eggene mine, har 3, resulterer i barn, må vi da ut med nye 18000,- eller blir det da et av de tre forsøkene man har i utgangspunktet?

Hei hei.. lurer på noe av de samme tingene som deg.. Har veldig lyst til å sette i gang med søsken forsøk innen et halvt år iallefall.. Jeg vet at du må ut med nye 15000 til medisiner ved søsken forsøk. Men jeg vet ikke hvor mye det koster med fryseforsøk?? Hvor holder du til?

vi fikk en jente i januar på 2 forsøk.. er nå igang med søskenforsøk,satte inn et egg på lørdag.. hadde 3 på frys,1 tålte ikke oppptiningen og 1 ble satt inn så har nå et igjen.. så håper det klaffer,viss ikke er det hele opplegget på nytt igjen,men jeg mener det blir et av di tre forsøkene man har i utgangspunktet og vil få det dekt..om det er like lett å bli gravid kan jeg ikke svare på før lørdag da er det testing.. men jeg har en litt god følelse[;)]

ORIGINAL: Hayley

Hei hei.. lurer på noe av de samme tingene som deg.. Har veldig lyst til å sette i gang med søsken forsøk innen et halvt år iallefall.. Jeg vet at du må ut med nye 15000 til medisiner ved søsken forsøk. Men jeg vet ikke hvor mye det koster med fryseforsøk?? Hvor holder du til?

Fryseforsøk koster ikke noe særlig. Bare litt medisiner før og den kremen etter mener jeg [:)]

Ronjas mamma: jeg håper du har rett i at det blir et av de tre forsøkene. Og masse lykke til på lørdag [:D] Kkal krysse fingrene for dere jeg
[;)]

Så spennende da Ronjas mamma! Krysser fingrene for deg [:)]

Så spennende! Masse lykke til Ronjas mamma [:)]

Back
Topp