Søskenforsøk

Eg holder på med første forsøk, så eg veit ikkje noko om søsenforsøk, men hjelper å dytte

jeg fikk en datter i januar 07,og har 3 egg igjen på frys.. har ikke fått noen søsken enda har bestilt ny time til innsetting nå så håper det blir søsken av det ivertfall[:)]

ORIGINAL: ronjas mamma

jeg fikk en datter i januar 07,og har 3 egg igjen på frys.. har ikke fått noen søsken enda har bestilt ny time til innsetting nå så håper det blir søsken av det ivertfall[:)]

Hei :) Må spørre deg....Vet du eller noen andre om man må søke hele veien på nytt om man vil ha flere barn??

nei det må man ikke... (verfall ikke om du har egg på frys..)jeg kunne få time så fort jeg ville får å få satt inn flere egg..

nei ingen utredning,setter egg inn i vanlig syklus.. men må ta medisiner (proynova) fra jeg får mens og 10 uker inn i svangerskapet om det klaffer..

Veit du kvifor ti uker ut i svangerskapet?? Er jo ganske annleis enn på "vanlig" forsøk (altså ikkje frys)

Hei!

Vi tilhører UNN.
Jeg har akurat snakket med dem ang søskenforsøk.Vi har ingen egg på frys.Fikk beskjed om å skrive en søknad om søskenforsøk.Så må vi ta alle blodprøvene på nytt igjen.Vi må altså godkjennes på nytt før vi får starte opp med søskenforsøk.
Men det er sikkert ulik praksis på dette på de forskjellige sykehusene.
Lykke til!

Back
Topp