Søskenforsøk

DinaD

Elsker forumet
Assistert-jentene
Skuddårsspirene 2024
Har allerede nå bestilt time hos fastlegen før sommeren for å starte prosessen med søskenforsøk. Noen som nylig har startet opp med søskenforsøk i Porsgrunn? Veit det er litt venting osv så derfor jeg ikke venter lengre med å henvises tilbake dit.. :)

Du trenger ikke gå via fastlegen for søkenforsøk i Porsgrunn. Du kan kontakte dem direkte via Crypho. :)

Du må ha ha fått tilbake syklus og ha vært ammefri i 3 mnd.

Du trenger ikke gå via fastlegen for søkenforsøk i Porsgrunn. Du kan kontakte dem direkte via Crypho. :)

Du må ha ha fått tilbake syklus og ha vært ammefri i 3 mnd.
Ikke? For jeg fikk jo ikke barn pga de sist.. og har heller ikke noe på frys der.. de avsluttet behandlingen og ga opp... :P

Ikke? For jeg fikk jo ikke barn pga de sist.. og har heller ikke noe på frys der.. de avsluttet behandlingen og ga opp... :p

Hmm. Mulig det er annerledes i deres tilfelle siden behandlingen ble avsluttet fra deres side. Send dem melding å hør? Det er jo fort gjort.

Vi trengte ikke ny henvisning i alle fall. Men vår situasjon er jo annerledes. Fikk barn og ekstra embryo på frys, som vi bruker nå. Men vi trenger ikke ny henvisning dersom fryseforsøkene ikke lykkes.

Dere lykkes i maigaard ikke sant? Håper de kan følge oppskriften derfra da, at de ikke er helt firkantet på opplegget igjen...

Hmm. Mulig det er annerledes i deres tilfelle siden behandlingen ble avsluttet fra deres side. Send dem melding å hør? Det er jo fort gjort.

Vi trengte ikke ny henvisning i alle fall. Men vår situasjon er jo annerledes. Fikk barn og ekstra embryo på frys, som vi bruker nå. Men vi trenger ikke ny henvisning dersom fryseforsøkene ikke lykkes.

Dere lykkes i maigaard ikke sant? Håper de kan følge oppskriften derfra da, at de ikke er helt firkantet på opplegget igjen...
Ja, jeg kan sende på ei melding å høre. :)
Jada det ble ei lita ei som ble født i februar! <3 jeg skal iallefall i dialog å høre om de kan gjøre det samme.. om ikke så skal jeg til maigaard igjen men søke helfo først:)

Du hadde helt rett. Måtte bare sende inn egenerklæring osv <3

Back
Topp