Søskenforsøk

Mera893

Betatt av forumet
Hvordan sette i gang med søskenforsøk? Gjelder det samme som ved første barn?
Vi har en liten på 3 mndr og må begynne å tenke på nr 2. Vi har brukt Porsgrunn tidligere, og har en blasto på frys der.
Leste noe om stengt for søskenforsøk på både Porsgrunn og Riksen, men finner lite om søskenforsøk, fremgangsmåte, og ventetider, ei noe som støtter oppom at de ikke utfører dette nå?

Hvordan sette i gang med søskenforsøk? Gjelder det samme som ved første barn?
Vi har en liten på 3 mndr og må begynne å tenke på nr 2. Vi har brukt Porsgrunn tidligere, og har en blasto på frys der.
Leste noe om stengt for søskenforsøk på både Porsgrunn og Riksen, men finner lite om søskenforsøk, fremgangsmåte, og ventetider, ei noe som støtter oppom at de ikke utfører dette nå?
Jeg ringte bare rett til st.olavs og sa vi ville ha søskenforsøk med blastoene. Hun ordnet alle papirer samme dag og vi måtte søke politiattest så var vi good to go.

Vi skal på forsamtale på Riksen over påske.
Så er åpent der. Men måtte søke på nytt fra begynnelsen av.

Ville bare sendt en melding til Porsgrunn via Crypho, og spurt :) Siden du har et på frys, så regner jeg med at de ikke kan nekte deg å sette inn vært fall det. Det er jo deres:angelic:

Er dette nylig? Vet du noe om ventetid og hvor lang tid de vil ha i mellom nr 1 og nr 2? :)
I høst. Holder fortsatt på med frys osv. Nr1 er jo allerede 3 så jeg vet ikke om "ideel" tid for dem, bare at man ikke får amme under forsøk. Men det er det enkelte som gjør uten å si, og jeg skjønner dem litt :smiley-angelic006

I høst. Holder fortsatt på med frys osv. Nr1 er jo allerede 3 så jeg vet ikke om "ideel" tid for dem, bare at man ikke får amme under forsøk. Men det er det enkelte som gjør uten å si, og jeg skjønner dem litt :smiley-angelic006
Takk for svar! Vi har flaskebaby på 6 mnd, så burde gå fint mtp amming, men skjønner også at folk ikke alltid er like ærlig på det :P

Back
Topp