Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regnet med det var slik at jeg kunne bruke de man har på frys men ikke får et nytt forsøkvi får se hva vi gjør videre. Jeg har egentlig lyst på en til siden min familie er helt koko.. Føler jeg vil at min egen familie skal bli størst mulig
![]()
Skjønner jeg godt! Får krysse fingrene for at fryseeggene er gode som gull.![]()
Man får kun dekket til man har to felles barn av det offentlige. Fryseegg kan man få bruke opp innen tidsfristen uavhengig av antall barn. Så om det ikke klaffer med fryseeggene må man over i det private i jakten på tredjemann.
Om man derimot får seg ny mann kan man få to nye felles barn med den nye mannen.
Jeg må innrømme at jeg synes det er rare regler, at de som holder sammen hele livet ikke kan få flere enn to. (Nå holder to svangerskap for meg da, men jeg synes at man godt kunne få til tre felles barn offentlig om man ville.)
Så sånn i prinsippet, så kan man som kvinne få så mange barn man vil ved hjelp av det offentlige, dersom man bytter mann etter hvert andre barn?
Fryseegg er topp, Emiliemor! Skal ikke se bort i fra at lille nr tre ligger der![]()
Jeg synes forsåvidt reglene er greie. Om en ønsker flere enn to, kan en jo spare opp til private forsøk.
Veldig viktige saker. Synes Norge er langt bak på enkelte områder innen hjelp til ufrivillig barnløse. Er selv medlem i Ønskebarn. De gjør en viktig jobb![]()