Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei,vi har ikke fått noe beskjed ennå.Jeg har vært hos fastlegen min og hun henviste meg gynekologen som sendte oss til IVF tidligere.Jeg tror at jeg må ta en ny AMH prøve pga min alder tror jeg.Jeg fikk beskjed om at jeg måtte slutte å amme før vi kunne begynne med søskenforsøk.
Har dere fått beskjed om at det er behov for ny AMH prøve? Vi tok ikke det før vi begynte på søskenforsøk.
Så koselig. GratulererUsikker hva AMH står for mn eneste kriteriene jeg fikk beskjed om var ammefri i en måned. Vi fikk ivf-baby som blir 8 måneder den 14. Og satt in ett frys nå 2 uker siden og er gravid. Det var vell snakk om at når man ammer så kun de hormonene motvirke sjansen for å bli gravid..er ikke helt sikker, var sånn ene sykepleieren forklart det til meg...tok ikke nå prøver før forsøkt...
Tror jeg må ta ny AMH prøve pga min alder.Er det like mye ventetid når det er søskenforsøk eller er det nedprioritert ?Hvor tilhører du forresten?Ingen nye prøver før nytt forsøk annet enn hiv og hepB prøver på begge. Hun var 13 mnd da vi satt i gang. Måtte være ammefri i en måned.
Vi fikk starte opp med en gang nesten, hadde en på frys. Ringte i august. Fikk starte neste mens. Avbrutt fordi egget ikke overlevde tining. Uttak igjen i november, negativ. Så to forsøk som ble avbrutt i januar og februar, fordi det var eggløsning på feil dag. Så nå er vi i nytt forsøk i styrt syklus.Tror jeg må ta ny AMH prøve pga min alder.Er det like mye ventetid når det er søskenforsøk eller er det nedprioritert ?Hvor tilhører du forresten?
Takk takkSå koselig. GratulererVi har ingen på frys så må vi begynne på nytt med alt.Hormon stimulering osv...Hadde vært deilig å ha noen egg på frys altså
![]()