søskenforsøk - ventetid ?

Mammasinegull

Glad i forumet
er begynt å tenke på søskenforsøk, hører til haukeland. noen som vet ca.ventetid ?
det må gå ihvertfall 2-3 mnd fra nå fordi jeg har ammet til nå, men kan jeg regne med å komme igang med forsøk si om 2-3 mnd ?? [;)]

all erfaring rundt søsken forsøk mottas med glede [;)]

Lurer jeg og[:)]

jeg veit ikke hvordan det er der, men i trondheim gikk det iallefall veldig raskt.
jeg søkte og fikk innvilga på ei uke ca. også bare bestemmer du når det passer for deg.

ORIGINAL: ElinR

tror d går veldig raskt. så lenge du har sluttet å amme og har fått regelmessig mens[:)]
Har aldri hatt det, jeg, men rekner med at det ikke er noe problem denne gangen heller[:)] (ikke det at vi skal prøve på nytt helt enda, da jeg må tilbake i jobb og jobbe meg opp til permisjonspenger først)

Håper du får rask hjelp, og at dere lykkes slik at barnet ditt etterhvert får et søsken! [:)]

Jeg leste her inne et sted at man fikk hjelp til kun to barn gjennom det offentlige. Jeg har alltid drømt om 3 barn...! [:)] Akkurat nå blir jeg veldig glad om jeg får oppleve å bli mor til ett da, men det jeg lurer på er: hva om man har flere egg på frys når man blir gravid med nr. 2, man får vel komme til innsetting for de eggene som allerede er befruktet???

Ringte haukeland i går, vi får svar i løpet av neste uke, lege må godkjenne at vi får nytt forsøk, men sykepl. i tlf såg ingen grunn til at vi ikke skal få det [;)]
Siden jeg har ammet helt til nå så må vi som sagt vente 2-3 mnd, og siden ivf klinikken er stengt 6 uker i sommer blir det forsøk etter sommerferien/høst [;)][;)]
Ble helt skjelven av å snakke med de, men nå gleder jeg meg [;)]

Vil bare si at regelmessig mens ikke kan være noen grunn for å måtte vente på forsøk, for mange har vel uregelmessig mens som grunn for at de trenger ivf, f.eks pcos ....

Back
Topp