Søskenforsøk - samme eller forskjellig donor?

Høstsol

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
JuniJubel2021
Junispirene24❤️
er i tankeboksen i forhold til om vi skal gå for søskenforsøk eller ikke. Og hvis vi skal gå for søskenforsøk, vil vi da ønske å ha samme eggdonor eller en annen eggdonor, fra samme land eller forskjellig land. Vi har ikke sjekket med klinikken om det er mulig å få samme donor, så vet ikke om det i det hele tatt er en realistisk problemstilling for oss. (Fikk kun ett blasto som ble til vår mini.)

Hva har dere gjort? Hva er deres tanker rundt søskenforsøk med eggdonasjon?
 
er i tankeboksen i forhold til om vi skal gå for søskenforsøk eller ikke. Og hvis vi skal gå for søskenforsøk, vil vi da ønske å ha samme eggdonor eller en annen eggdonor, fra samme land eller forskjellig land. Vi har ikke sjekket med klinikken om det er mulig å få samme donor, så vet ikke om det i det hele tatt er en realistisk problemstilling for oss. (Fikk kun ett blasto som ble til vår mini.)

Hva har dere gjort? Hva er deres tanker rundt søskenforsøk med eggdonasjon?

Jeg har tenkt mye på tankene om dette med eggdonasjon og søsken. I forbindelse med vårt første ivf og eggdonasjonforsøk så søkte jeg mye info om dette på youtube, og Internett generellt. Nå er vi så gamle at det sikkert ikke blir aktuelt med å produsere søsken, men om det hadde gått raskere å lykkes så ville jeg ha foretrukket et søsken av samme donor tror jeg. Men om det ikke var mulig så hadde jeg valgt å benytte meg av en ny. ❤. Er jo kjekt med søsken for barnet uansett. Og selv om dere benytter av ny donor så er dere foreldrene uansett, og det blir søsken til deres barn. ❤
 
Et år sent ute med å svare, beklager det. Men hvis mulig hadde jeg ønsket samme donor! En slags romantisk forestilling i hodet mitt om at det kanskje føles fint for dem å være helsøsken, både med begge dere to foreldre + donoren. Men på den andre siden, hvis det ikke er mulig, så tror jeg det går helt fint også! :)
 
Back
Topp