Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De som har egg på frys får sikkert brukt deMen vi har ingen, så må ha et ferskforsøk
Og vil slippe å reise helt til Porsgrunn.. så krysser fingrene for at riksen åpner opp igjen for det snart
![]()
Man får bruke opp fryseegg uansett antall barn man har, så lenge det er innenfor 5 år etter frys.
Da vi fikk negativt fryseforsøk der i august/september så fikk vi beskjed om at det dessverre ikke var noen nyheter om når de eventuelt åpner for søskenforsøk igjen.(Vi hadde ett strå på frys etter IVF-forsøket ved Ullevål som ga oss sønnen vår).
Så nå skal vi på forsamtale i Porsgrunn i desember for videre søskenforsøk. Vi kunne ikke sende henvisning til Porsgrunn før vi hadde brukt opp fryseeggene våre på Riksen, så vi sendte henvisning i september.
Masse lykke til på forsamtalen!![]()
Det er visst ca 3 måneder ventetid etter forsamtale før forsøk, så ca 6 måneder ventetid totalt fra henvisning. Takk!Det er visst ca 3 måneder ventetid etter forsamtale før forsøk, så ca 6 måneder ventetid totalt fra henvisning.
Vi har tatt et privatforsøk på Fertilitetssenteret etter fryseforsøket på Riksen, mens vi venter på oppstart i Porsgrunn, men det fungert dessverre ikke det heller. Tenker vi tar et fryseforsøk privat også (vi fikk 2 blastoer på frys).

Ja, jeg kom jo på at jeg hadde lest det tidligere. Ble litt sent i går så koblet ikke helt
Så godt å ha enda et blasto på frys! Det er litt av en tolmodighetsprøve mellom slagene når det ikke skjer noen ting, så et forsøk i januar tipper jeg vil hjelpe litt på ventetidenMasse lykke til med neste forsøk! Krysser fingrene for at du slipper å dra til Porsgrunn
![]()
Vi krysser fingrene for at vi slipper unna med bare forsamtale i Porsgrunn i desember, og så er ferdig med Porsgrunn etter det.![]()
![]()