Søskenforsøk på St Olavs

Heidetermeg

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Julibarna2024☀️
I august kom vår lille skatt, og vi har allerede begynt å tenke på søsken Vi har 0% mulighet for å bli gravide naturlig (om det ikke skjer et mirakel), og har embryoer fra forrige forsøk på frys. På grunn av keisersnitt må jeg vente ett år med å bli gravid, men etter det er vi klar for å kjøre på! Noen som vet når jeg bør kontakte St Olavs? Tar jeg kontakt til våren for eks., slik at vi kan være i gang rundt august 2023? Eller bør jeg ta kontakt allerede nå?
Og tar jeg direkte kontakt eller må jeg via fastlege? Fødselslegen på gynekologisk poliklinikkene sykehuset her i byen mente at jeg bare skulle ta direkte kontakt, men hun var likevel litt usikker.

Du tar direkte kontakt :)
Jeg ville tatt kontakt med dem nå, og lagt frem din plan for søskenforsøk. På den måten kan de legge deg inn i systemet. Eller gitt deg et tidspunkt for når du skal ta kontakt igjen, om de ikke kan legge inn så lang tid i forveien.

Jeg tok kontakt i .. juni, tror jeg? Ville ha innsett til høsten. Men fikk ikke "lov" før lille var 1 år og annet maks 2x per dag. Så da ble det ikke før i oktober. Fikk bare beskjed om å ta kontakt når jeg var klar for å sette inn, så.. jeg ville ikke ringt inn så alt for lenge før. Ringte så på mensdag 3 eller noe, for å avtale kontroll og innsett

Jeg ringte inn i starten av mai for å planlegge forsøk i august, men plutselig ble det avtalt innsett i neste syklus i stedet for.

Back
Topp