Vi har to barn fra før. Ett som ble til på «normalt» vis, og ett ICSI (fersk forsøk). Det ble klaff etter første uttak og innsett i 2019. Det ble også fem embryoer på frys. Vi prøver nå på barn tre, hadde innsett i oktober 2021 som endte med negativ test og mensen meldte sin ankomst. Andre innsett var nå 28/1 og IKM var i dag. Har bare tatt en test som ikke var morgenurinen og den var negativ. Har ømme bryster og er utrolig oppblåst, men føler håpet er ute på dette forsøket også. Har liten tro på at testen er positiv i morgen tidlig så lenge jeg allerede har passert IKM. Er redd for at vi ikke får flere barn hvis de alltid har valgt det «beste embryoet», så det «nest beste» osv. Hvis jeg ikke blir gravid på noen av de tre som er igjen, så får vi ikke flere barn da vi ikke lenger har rett på hjelp
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men er det noen som har blitt gravide etter flere fryseforsøk og har noen trøstende ord?
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men er det noen som har blitt gravide etter flere fryseforsøk og har noen trøstende ord?