Søskenforsøk IVF - hvor tidlig kan man begynne?

M-40442263

Første møte med forumet
Hei! Som overskriften sier, lurer jeg på hvor tidlig man kan begynne med søskenforsøk med IVF når man har egg på frys, og man har født? Finner ingen informasjon om dette! Ikke om man må henvises på nytt heller, eller om man tar direkte kontakt med avdelingen. Dette gjelder offentlig, på St. Olavs :) kan så klart ringe de å høre, men callbacken der er litt ustabil
 
Hei! Som overskriften sier, lurer jeg på hvor tidlig man kan begynne med søskenforsøk med IVF når man har egg på frys, og man har født? Finner ingen informasjon om dette! Ikke om man må henvises på nytt heller, eller om man tar direkte kontakt med avdelingen. Dette gjelder offentlig, på St. Olavs :) kan så klart ringe de å høre, men callbacken der er litt ustabil
Det jeg vet er at de anbefaler at man har sluttet å amme iallefall. Tror ikke ny henvisning skal være nødvendig. Hadde prøvd å ringe inn og hørt med dem. Nå er det vel sommerferie og styr. Vet ikke akkurat når de holder stengt, men da er de nok ganske vanskelig å få tak i på grunn av stor pågang før og rett etter ferien.
 
Back
Topp