Søskenbrett

Mimmie

Gift med forumet
September To Remember 2022
Utmarsj 2024
Hvilket universale søskenbrett vil dere anbefale? Har flere vogner så ønsker at det skal passe til flere modeller, bl.a BJ City Tour 2.

Hvilke vogner har du brukt det på? Har du prøvd flere søskenbrett til sammenligning?

Du kan se på lascal sine sider om det passer til vognene du er ute etter, der har de testa det på mnge ulike modeller. Har hatt det på Emmaljunga og Thule. Nei, det passa så ingen grunn til å prøve flere søskenbrett for min del :)

Du kan se på lascal sine sider om det passer til vognene du er ute etter, der har de testa det på mnge ulike modeller. Har hatt det på Emmaljunga og Thule. Nei, det passa så ingen grunn til å prøve flere søskenbrett for min del :)
Takk. Har sett der, men virker ikke til å være helt oppdatert. Er bare eldre vognmodeller på listen. Selv om den fysisk passer, er det uansett greit med erfaringer hvordan den er i bruk.

Takk. Har sett der, men virker ikke til å være helt oppdatert. Er bare eldre vognmodeller på listen. Selv om den fysisk passer, er det uansett greit med erfaringer hvordan den er i bruk.

Ja den er hevrtfall enkel å tilpasse synes jeg sånn at det skulle sitte godt på mange ulike type vogner :)

Back
Topp