Søskenbrett

Fjj91

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Påskekyllingene 2020
Har en gutt som blir 2,5 år når babyen kommer og har egentlig bestemt meg for å bare kjøpe søskenbrett til vogna vi allerede har.
Men er litt i tvil også om vi kanskje må ha søskenvogn..

Er det noen som har noe erfaring med det? Kommer nok til å bli endel levering og henting i bhg som er 10 min unna.

Jeg hadde gått for søskenbrett. Spesielt siden det er den lyse årstiden. Min 3åringen ville helst ta sparkesykkelen eller sykkelen på den tiden. De andre i Bhg hadde også søskenbrett på den alderen til storesøsken. Hadde det vært vinteren hadde jeg vurdert søskenvogn. Min er nå litt over 3år og kan gå turer i den avstanden i samme tempo som oss nå.

Det er to år mellom mine eldste. Jeg hadde en TFK-vogn da nr 2 ble født. På den gikk det faktisk å feste noe som het buddy-seat. Et lite ekstrasete som ble festet til vogna og kurven under. Helt genialt. Tror ikke det finnes mer, men poenget er at jeg nok hadde kjøpt søskenvogn hvis ikke det var for det setet. 2-åringen var skikkelig god på sparkesykkel, men hun trengte av og til å slappe av i vogna. Selv om det bare var 10 min til bhg. Var også ganger vi hadde skikkelig dårlig tid og hvor jeg trengte at alt gikk i samme tempo. Da var jeg glad jeg kunne ha begge i samme vogn!

Back
Topp