Søskenbrett

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Noen som hae no erfaring med dette? Er det no forskjell på dem? Tenker at storebror som er 3 1/2 når lillesøster kommer til verden da er for stor til vogn, men at det kan være greit med søskenbrett om vi skal gå litt:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen erfaring, men det fleste brett tror jeg passer de fleste vogner. H ilken vogn skal dere ha?

Vi fikk ett med til bugaboo vognen som vi kjøpte brukt. Storesøster er kjempestolt over det, og viser til alle som er på besøk - men erfaringer har jeg ikke dessverre..

Til en på 3 1/2 må du nok ha plass på vogna ja, enten han sitter foran eller på søskenbrett.

Kommer an på vogna. Vi har brukt buggyboard, veldig fornøyd. Men vet at til flere vogner man du nå få søskenbrett som også er sparkesykkel, da kan han kjøre selv, eller henge på. Veldig kult :)

Vi brukte søskenbrett med guttene. Det er to år imellom dem, og orket ikke tvillingvogn. Så brukte søskenbrett, og det var veldig mye i bruk. Har bare positive erfaringer med det. Vi har emmaljunga vogn, så kjøpe brett som hørte til vogna. Det eneste som kan være greit å tenke på hjulene på brettet. Noen er harde og bråker litt....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vi har simo kombi:) okei.. Ja var det med hjula jeg tenkte mest på.. Finnes det med luft hjul?:p

Vet ikke.. men vet bare at denne typen er mye mer stillegående og har store hjul så den er lettere å rulle i terreng. Vi kommer til å bruke den hver dag, frem og tilbake til bhg. Så for meg er dette viktig. Men har ikke kjøpt enda.

Vi har nettopp kjøpt Bumprider, de skal være de mest universelle og passe til omtrent alle vognene :) Og dessuten så har de gode dekk, som ikke skramler ;)

OG, Lekmer.no har tilbud på dem nå og et slikt tilbud at du kan få 100kr i rabatt i tillegg, så da blir de plutselig en god del billigere :) Tror eg betalte 540 inkl. frakt og alt!

Back
Topp