Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
er det noe jeg trenger til Magnus??
Dere som er ute og triller nå, bruker dere det? (eller når føret tilsier det)
Ser endelig ut som om sola har fått litt fart på snøsmeltingen her, så nå er det ikke lenge til jeg må droppe akebrettet når jeg henter i bhg.
Har tenkt litt på dette jeg også. Lukas er jo litt over 4 år når bebisen kommer men det er et godt stykke til barnehagen så det kan jo være greit for han å slippe å gå hele veien hjem.
Vi hadde søsken brett til Andreas, og det ble godt brukt - spesielt når jeg hentet i barnehagen [:D] Tror det hadde blitt litt syting på hjem veien hvis han ikke skulle få slappet av litt på turen. Tror vi sluttet å bruke det iløpet av/etter den andre sommeren til Ida (altså 2007[:)]) - tross den korte brukstiden så angrer ikke jeg på kjøpet.
Lykke til Ole Brumm - med både fødsel og som 2 barns mor [:)]
Vi gleder oss til sneen er borte slim at vi kan ta fatt i søskenbrettet igjen. Han er sååå sliten etter barnehagen, selv om veien er veldig kort. Skal vi på lengre tur til parken feks, ja, da er det gull å ha ståbrett altså.