Søskenbrett til Emmaljunga

• Trådstarter Trådstarter AnneEmilie
  • Opprettet Opprettet
A

AnneEmilie

Guest
Noen som vet hvilke søskenbrett som passer til Emmaljunga Edge duo combi bortsett fra Emmaljunga sitt eget? (var ingen av dem på finn i området vi bor..) Trenger man evt noe ekstrautstyr til disse?

lurer på det samme 

vi har et søskenbrett fra Brio liggende som vi har fått, men vet ikke om det passer til Emmaljunga vogn, noen som vet? 

oppover

Vi har et som heter "bumprider". Det er et universalbrett som visstnok passer til alle vogner (også triller).

Jeg vet ikke hva som passer, men jeg spurte etter pris på søskenbrett til emmaljunga edge i utstyrsbutikken. Kosta ca 650,-. Synes ikke det var så dyrt, er det universalbrettet billigere, eller finnes det billigere i andre merker?

Klatremus Lillemann skrev:
Jeg vet ikke hva som passer, men jeg spurte etter pris på søskenbrett til emmaljunga edge i utstyrsbutikken. Kosta ca 650,-. Synes ikke det var så dyrt, er det universalbrettet billigere, eller finnes det billigere i andre merker?

Tror sånn buggyboard skal passe de fleste vogner, det koster ca 900, men usikker på om man trenger en ekstra stang mellom vogn og brettet? leste noe om det et sted...

Jeg har et Emmaljunga søskenbrett til salgs på finn til 400,-! :)

Gullungene til M! skrev:
Jeg har et Emmaljunga søskenbrett til salgs på finn til 400,-! :)

Oslo/Drammen? =)

Back
Topp