Søskenbrett eller søskenvogn??

Løkkamamma84

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Hei dere som har en fra før.. jeg har en datter som blir to år nå i oktober. vi har en bugaboo buffalo som vi triller henne i til og fra barnehagen fortsatt. men har også en enkel trille som vi bruker innimellom og brukte endel i sommer. Når denne babyen kommer i mai så vil jo snøen være borte og jenta vil være 2 år og 7 måneder. Hva tenker dere? kan vi da gjøre om bugabooen til bag-del igjen og bruke den til babyen uten å ha noe alternativ til storesøster annet enn et søskenbrett til bugabooen og eventuelt trilla innimellom? eller burde vi gå til innkjøp av en søskenvogn??

Mine 2 første er det 2 år og 8 mnd mellom. Vi hadde ikke søskenbrett eller vogn, men satte sparkesykkel foran på vogna,hvis vi gikk litt langt og han ville hvile. Min var ikke interessert i å sitte i vogn da.

Ppøv søskenbrett først. Eventuelt ha minste i bæretøy og største i vogn om dere skal være lenge ute. Selv tre-fire åringer har sine begrensninger på turer over en viss lengde, og så er det now med farta.. søskenvogn gøres tungt ut :p

Her blir det 22 mnd mellom, og vi gidder ikke noen av delene :) vi har bæresele og sjal, så en av ungene havner i det på tur:)

Vi har også en bugaboo buffalo men jeg har litt lyst på en bugaboo donkey duo, tror det blir det, eldste blir 2 år i mai.

Back
Topp